اعلام فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس در گلستان
کد خبر: 3925619
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

اعلام فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس در گلستان

دوازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گلستان با عنوان «تپش‌های ماندگار ۱۲» و «گلپونه‌های آتش ۸» برگزار می‌شود.

فراخوان شعر دفاع مقدس «تپش های ماندگار»‌ دراستان گلستانبه گزارش‌ ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دوازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع‌‌ مقدس استان با عنوان «تپش‌های ماندگار 12» و «گلپونه‌های آتش 8» با موضوعات نقش دفاع مقدس در تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، دفاع‌ مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و حوزه‌هایی از قبیل شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان و روحانیان شهید، فرزندان شهید و ... منتشر شد.

این مسابقه در دو بخش کودک  و نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود و توجه به ویژگی‌های بومی استان و پرداخت به حماسه‌آفرینی رزمندگان در عملیات و یگان‌ها در اولویت این جشنواره است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 مهرماه ارسال کنند.

علاقه‌مندان باید آثار خود را به‌صورت word یا pdf به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌ها و یا از طریق نشانی الکترونیکی golestanbonyad98@gmail.com ارسال کنند. متقاضیان شرکت در دوازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس «تپش‌های ماندگار» استان گلستان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 01732555014 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha