تربیت جوانان مؤمن اولویت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است
کد خبر: 3925768
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

تربیت جوانان مؤمن اولویت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تربیت جوانان مؤمن و انقلابی نسل جدید یکی از وظایف اصلی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است؛ چراکه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند داشتن نیروی انسانی توانمند و کارآمد است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، غلام‌رضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز، ششم مهر ماه در حاشیه جریان بازدید از روند اجرایی پروژه شهید صیدی اراک در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در بخش‌های مختلف نظیر انرژی، عمرانی، راه‌سازی فعالیت دارد که این امر نشان از توانایی بالای این نهاد داررد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مکانی برای تربیت پیمانکاران خُرد و کلان در حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: تربیت جوانان مؤمن و انقلابی نسل جدید یکی از وظایف اصلی این قرارگاه بزرگ است؛ چراکه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند داشتن نیروی انسانی توانمند و کارآمد است.

کریمی بیان کرد: تقویت کارگاه‌های کوچک و حمایت از کارخانه‌های استان از اقدامات خوب قرارگاه در استان بود که زمینه‌سازی اشتغال و فروش تولیدات را برای تولیدکنندگان فراهم کرد. ساخت بزرگ‌ترین تقاطع غیر همسطح در استان با عنوان آزادگان و سازه‌های عمرانی گواه دیگری از خدمت‌رسانی بی‌منت از سوی این مجموعه است.

وی تصریح کرد: عدم چشم‌داشت به منافع شخصی از امتیازات این قرارگاه سازندگی است در پروژه‌های انجام شده همواره شاهدیم با در نظر گرفتن کیفیت، سرعت، تکیه بر روحیه جهادی و سرلوحه قراردادن انگیزه‌های انقلابی و ولایی سبب موفقیت شده است. همچنین از مسئولان انتظار می‌رود همچون گذشته از توانایی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برای رضایتمندی و خدمت بیشتر به مردم شریف استان استفاده کافی و وافی را ببرند.

انتهای پیام
captcha