امکان زیارت مجازی بارگاه اباعبدالله الحسین‌(ع) فراهم شد
کد خبر: 3928021
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

امکان زیارت مجازی بارگاه اباعبدالله الحسین‌(ع) فراهم شد

موسسه رسانه‌های دیجیتال امام حسین(ع) وابسته به آستان مقدس حسینی امکان زیارت مجازی را برای کسانی که قادر به زیارت حضوری بارگاه اباعبدالله(ع) نیستند، فراهم کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی(ع)، موسسه رسانه‌های دیجیتال امام حسین(ع) وابسته به آستان مقدس حسینی از اتمام مقدمات زیارت مجازی بارگاه امام حسین(علیه السلام) برای همه کسانی که از داخل و خارج عراق نتوانسته‌اند به بارگاه حسینی(ع) مشرف شوند، خبر داد.
 
«ولاء الصفار»، معاون بخش رسانه این موسسه، با قدردانی از تلاش‌های برجسته کادر درمانی و نیروهای امنیتی برای مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا با محافظت از جان شهروندان و معالجه بیماران اعلام کرد این موسسه با همکاری آستان حسینی، امکان زیارت مجازی را برای همه بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا و خانواده‌های آنها و کادر درمانی و نیروهای امنیتی و همه کسانی که از داخل و خارج عراق قادر به زیارت حضوری نیستند، فراهم کرده است.
 
وی افزود که این موسسه همچنین به نمایندگی از همه مومنان، مراسم زیارت را اجرا خواهد کرد؛ همچنین اسامی زائران مجازی را در بخش زیارت به نیابت در محل تعیین شده داخل پنجره حرم مطهر قرار خواهد داد.

وی در پایان گفت مشتاقان زیارت بارگاه اباعبدالله الحسین‌(ع) می‌توانند با کلیک بر روی لینک زیر، نام خود را در قسمت زیارت نیابتی ثبت کنند:
انتهای پیام
captcha