دعای«أَمَّنْ یجِیبُ»؛ شعار و آرمان بلند سازمان هلال‌احمر
کد خبر: 3930756
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

دعای«أَمَّنْ یجِیبُ»؛ شعار و آرمان بلند سازمان هلال‌احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: احیای جان یک انسان در مجموعه هلال‌احمر عبادت و توفیقی بزرگ است و در این راستا به شعار و آرمان بلند دعای شریف«أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ» تکیه کرده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، امروز، اول آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی، استانی حادثه‌خیز است، اما در طول سال‌های اخیر با وجود حوادث عظیمی نظیر سیل، زلزله و کرونا علاوه بر خدمت به هم استان‌های خود به دیگر استان‌ها نیز خدمات قابل توجهی ارائه داده است.

وی هلال‌احمر را سازمان و نهادی اجتماعی معرفی کرد و افزود: مردمی، فراگیر و همه جانبه بودن فعالیت‌های این مجموعه حاکی از آن است که در ابعاد و عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌شود. مجموعه هلال‌احمر، سازمانی کاملا خدوم است که به طور مستقیم و در شرایط سخت فعالیت دارد و امروز این خدمت عبادت محسوب می‌شود.

نصیری اظهار کرد: نیازمندان به خدمت در حوزه‌های بهداشت، درمان و جاده‌ای به هلال‌احمر مراجعه می‌کنند و این خدمت بی‌منت به مردم شریف ایران اسلامی ارائه می‌شود. خدمت‌رسانی بدوم چشمداشت، تداوم راه شهدا و در رأس آنان سیدالشهدا(ع) است که اهمیت کار در این جمعیت را بسیار بیشتر کرده است.

به‌گفته وی احیای جان یک انسان در مجموعه هلال‌احمر عبادت و توفیقی بزرگ است و همه باید قدر این فرصت ارزشمند را به خوبی دانسته و در این مسیر گام برداریم. شعار و آرمان بلند سازمان هلال‌احمر دعای شریف«أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ» است.

نصیری تکریم و معارفه در جمعیت هلال احمر را جابه جایی نخبگانی دانست و با اشاره به اینکه این مجموعه از نیروهای باتجربه در جایگاه دیگری استفاده می‌کند، اضافه کرد: استان مرکزی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طول این سال‌ها رتبه سوم و در اجرای طرح‌های خیّرمحور رتبه اول را کسب کرده ایت که این امر نشان‌دهنده پیشگامی مردم شریف استان در خدمت‌رسانی و کمک به هموطنان است.

وی استان مرکزی را استانی خیّرخیز معرفی کرد و گفت: در مجمع خیرین کشور از ۷ عضو اصلی ۴ عضو آن از استان مرکزی هستند و نام آنها در عرصه خدمت‌رسانی به مردم همواره می‌درخشد و در صحنه‌های مختلف همیشه پیش‌قدم هستند. این استان در ارائه خدمت توسط تیم پزشکی رتبه برتر در کشور را داراست که از آن جمله می‌توان به خدمت‌رسانی تیم پزشکی به مردم سیستان و بلوچستان استناد کرد. ارائه خدمات گسترده استان مرکزی به مردم آسیب‌دیده سیستان و بلوچستان کارنامه‌ای درخشان از استان به یادگار گذارده است.

انتهای پیام
captcha