برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی
کد خبر: 3930815
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴

برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان تا ۳۰ آذر ماه فرصت ارسال آثار دارند.

احسان ربیعی، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی، درگفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره هر ساله در دو سطح ملی و استانی برگزار شده و داوطلبان به شرکت در این جشنواره آثار تولیدی خود را در بازه زمانی دی ماه سال ۹۸ تا آذر ماه سال ۹۹ به دبیرخانه استانی ارسال و در سطح استان به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار کرد: هر ساله آثار برگزیده استانی توسط دبیرخانه هر استان به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال و در رقابت ملی شرکت داده می‌شد، اما در دو سال اخیر با راه‌اندازی پایگاه ویژه جشنواره به نشانی WWW.aboozarha.ir امکان ارسال مستقیم و همزمان آثار به دبیرخانه مرکزی فراهم شده است.

ربیعی در تشریح محورهای 10گانه جشنواره ابوذر بیان کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب، بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مؤمنانه، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه از جمله محورهای  در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه برای ارسال اثرمی‌توانند آثار خود را هم زمان با ثبت و بارگزاری در پایگاه جشنواره، به شماره ۰۹۱۸۴۰۴۸۴۹۰ در پیام رسان ایتا یا تلگرام بارگذاری و ارسال اثر خود را به همان شماره پیامک کنند. متقاضیان تا 30 آذر فرصت ارسال 5 اثر در بخش‌های مختلف جشنواره را دارند. همچنین داوطلبان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، عکس، موشن‌گرافی، یادداشت و فیلم از طریق سامانه مذکور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ربیعی در خصوص جشنواره استانی ابوذر سال ۹۸ هم گفت: سال گذشته به دلیل اتفاقات و حوادث غیرمترقبه همچون سیل و کرونا برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره استانی به تعویق افتاد. از این رو در جشنواره امسال آثار سال گذشته نیز در رقابت شرکت داده خواهند شد.

انتهای پیام
captcha