برگزاری نخستین دوره آموزش پویانمایی در استان مرکزی
کد خبر: 3930816
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸

برگزاری نخستین دوره آموزش پویانمایی در استان مرکزی

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری دوره‌های آموزشی پویانمایی و هنری برای اولین بار در سطح استان خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ احمد شهرجردی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان از برگزاری دوره‌های آموزشی پویانمایی و هنری در سطح استان خبر داد و گفت: توجه ویژه به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان و مستعد امروز یکی از وظایف مهم دستگاه‌های متولی در این امرست که باید با برنامه‌ریزی مناسب دنبال شود.

وی افزود: ارائه برنامه‌های آموزش و افزایش مهارت در راستای گسترش فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی به ویژه نسل جوان می‌تواند در پیشگیری از تهدیدهای اجتماعی و همچنین پیشرفت جامعه تاثیرگذار باشد.

شهرجردی تصریح کرد: شرایط امروزی جامعه و گسترش تکنولوژی‌های جدید و نوین، نیازمند حمایت‌های بیشتر متولیان این امر و تشویق مخاطبان برای حضور و ارتقاء مهارت در این زمینه است.

وی گفت: مرکز هنرهای رقومی سپاه روح‌الله برای اولین بار در استان با تلاش جمعی از جوانان بسیجی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی پویانمایی در بخش‌های مختلف کرده که فرصت مناسبی برای یادگیری و ارتقای سطح مهارتی جامعه هدف خواهد بود.

شهرجردی با اشاره به اینکه برگزیدگان دوره بدون داوری وارد مرحله پیش شتاب‌دهی(مرکز نوآوری امید) شده و می‌توانند از خدمات و مزایای آن بهره‌مند شوند، در پایان دوره افراد توانمند و برگزیده توسط شرکت فارابی یارعلم و اندیشه مستقر در پارک علم و فناوری استخدام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha