اپلیکیشن «وصال»؛ رسانه جامع مذهبی کشور/ دسترسی آسان‌تر به مداحی، ادعیه، تواشیح و سخنرانی
کد خبر: 3932413
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

اپلیکیشن «وصال»؛ رسانه جامع مذهبی کشور/ دسترسی آسان‌تر به مداحی، ادعیه، تواشیح و سخنرانی

وصال اپلیکیشنی برپایه صوت است که دارای محتوای فرهنگی-‌مذهبی برای دسترسی آسان‌تر علاقه‌مندان به حوزه مذهبی به خصوص مداحی، ادعیه، تواشیح و سخنرانی طراحی شده است.

به گزارش ایکنا؛ نیاز‌های روحی، به اندازه نیاز‌های جسمی و حتی در بعضی موارد بیشتر در سلامت انسان‌ها تأثیرگذار هستند. امور مذهبی و اعتقادی یکی از زیرشاخه‌های بعد روحانی انسان محسوب می‌شود و با شیوع ویروس کرونا، این امور بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و به همین جهت توجه به آن‌ها مهم و ضروری به حساب می‌آید. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، شاهد انتشار اپلیکیشن‌های مختلفی در دسته‌بندی مذهبی هستیم که سعی دارند با ارائه امکانات و خدمات متعدد تا حدودی پاسخگوی نیاز روحی افراد باشند. در ادامه اپلیکیشنی با عنوان «وصال» را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد که یکی از کامل‌ترین نرم‌افزار‌های مذهبی است که تا به امروز منتشر شده است و توانسته بسیاری از نیاز‌های روحی کاربران را خصوصاً در دوران شیوع کرونا برطرف کند.

وصال اپلیکیشنی بر پایه صوت است که دارای محتوای فرهنگی-‌مذهبی است. این برنامه برای دسترسی آسان‌تر علاقه‌مندان به حوزه مذهبی طراحی شده است و با مدیریت گروهی از جوان پرانگیزه می‌کوشد تا پیشرفتی شایسته مخاطبان خود داشته باشد تا موجبات رضایت خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) را فراهم کند.
اپلیکیشن «وصال»؛ رسانه جامع مذهبی کشور/ دسترسی آسان‌تر به مداحی، ادعیه، تواشیح و سخنرانی
با اجرای اپلیکیشن وصال، شما به لیستی از امکانات مختلف برنامه دسترسی خواهید داشت که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. رابط کاربری وصال زیبا و منحصر به فرد است. در حقیقت، یکی از بهترین ویژگی‌های وصال، رابط کاربری زیبای آن است.

شما در وصال به سریع‌ترین شکل ممکن و تنها با چند کلیک، نوای مد نظرتان را پیدا می‌کنید. وصال این امکان را به شما می‌دهد که مداح مورد نظر خود را دنبال کنید و از جدیدترین اخبار و مداحی‌های او با خبر شوید.
 
اصلی‌ترین بخش این اپلیکیشن بانک مداحی و سخنرانی است. با ورود به این قسمت، لیستی از بهترین مداحان را خواهید دید که از مداحان محبوب شیعه هستند. با انتخاب هر مداح، فهرست نوا‌های مربوط به او نشان داده می‌شود. در هر گروه، تعداد زیادی نوای صوتی با موضوعات مختلف مثل روضه، واحد، شور، مقتل خوانی و ... وجود دارد. کافی است بر روی عنوان موردنظر خود اشاره کنید تا صفحه پخش صوت باز شود. در این صفحه، پخش‌کننده صوتی کاملتری به چشم می‌خورد که علاوه بر نوار زمان و دکمه توقف و پخش، دکمه‌های رفتن به فایل بعدی یا قبلی نیز برای آن پیش‌بینی شده است.
اپلیکیشن «وصال»؛ رسانه جامع مذهبی کشور/ دسترسی آسان‌تر به مداحی، ادعیه، تواشیح و سخنرانی
شما می‌توانید هرکدام از فایل‌های صوتی این برنامه را دانلود کنید یا به صورت آنلاین گوش دهید. با توجه به تعداد بسیار زیاد مداحی‌ها در برنامه فوق، ابزار جست‌وجویی در اختیارتان قرار گرفته که امکان پیدا کردن مداحی موردنظر، به کمک آن آسان می‌شود. همچنین می‌توانید فایل‌های دانلود شده را در یک بخش مجزا ببینید.

اپلیکیشن وصال به‌عنوان یک نرم‌افزار جامع مذهبی از امکانات و کیفیت خوبی برخوردار است و همچنین توانسته به خوبی آن‌ها را به کاربران خود ارائه کند. شاید در بخش‌هایی هنوز ضعف و نواقصی داشته باشند، اما به طور کلی همه چیز به‌خوبی پیاده‌سازی شده و افزوده شدن امکانات بیشتر را به خلاقیت توسعه‌دهندگان و نیاز کاربران اپلیکیشن وصال واگذار کرده است.
انتهای پیام
captcha