برگزاری ضبط استودیویی مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف در استان مرکزی
کد خبر: 3934806
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

برگزاری ضبط استودیویی مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف در استان مرکزی

مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف ویژه آقایان به صورت ضبط استودیویی در صدا و سیمای استان مرکزی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در حاشیه ضبط استودیویی مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش آقایان که روز گذشته، 21 آبان در صدا و سیمای شبکه آفتاب استان برگزار شد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی متسابقان استانی راه یافته به مرحله کشوری قرار براین است استان‌ها مسابقات را به صورت استودیویی ضبط و برای داوری به مرکز ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ابوذر کرمی در رشته حفظ کل، محمدرضا عسگری در رشته قرائت تحقیق، ابوالفضل خلیلی در رشته قرائت ترتیل، هادی آشتیانی در رشته اذان، سید عباس میرجعفری دررشته دعا خوانی ۵ نماینده استان مرکزی در این مرحله از مسابقات هستند، اظهار کرد: مجید جدیدی به عنوان ناظر وحمیدرضا رضایی به عنوان هادی حفاظ در این دوره از مسابقات در کنار متسابقان حضور داشتند.

واحدی اضافه کرد: مسابقات به صورت ضبط شده آماده و برای تهران ارسال می‌شود و در نیمه دوم آذرماه با حضور داوران بین‌المللی و داوران برتر کشوری به صورت زنده از شبکه قرآن پخش و داوری خواهد شد. همچنین چهل‌و‌سومین دوره مسابقات کشوری قرآن اوقاف بخش بانوان نیز عصر روز یکشنبه، ۱۸ آبان ماه با حضور نمایندگان ۶ استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، لرستان و مرکزی آغاز شد و تا فردا، ۲۳ همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha