توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در محلات
کد خبر: 3937026
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۵

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در محلات

فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۸ هزار بسته کمک معیشتی و ۵۰ هزار ماسک بین مردم محلات توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حسین رضایی، فرمانده سپاه ناحیه محلات، عصر روز گذشته، 3 آذر ماه در مراسم بهره‌برداری از ۱۴ پروژه به مناسبت هفته بسیج که با حضور سردار کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با ابتکار تشکیل بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی را بیمه کردند، اظهار کرد: امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از عمر پرافتخار این نهاد مقدس شاهد آثار و برمات این تدبیر هوشمندانه در جامعه هستیم.

وی بیان کرد: بسیج برآمده از بطن و بدنه مردم در بسیاری از عرصه‌های مورد نیاز کشور ورود کرده و کارنامه درخشانی از خود برجای گذارده است. شرایط و نیازهای مهم کشور باعث شده که بسیج برنامه‌های کلان خود را بر پایه تحقق اقتصادمقاومتی، اقدامات سلامت محور و تلاش همه جانبه در راستای مبارزه با ویروس کرونا و مقابله با جنگ نرم در ابعاد مختلف در دستور کار قرار دهد.

رضایی اضافه کرد: تشکیل کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان مردم و محرومیت‌زدایی، اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی و تقویت فعالیت‌های بسیج با رویکرد مسجد محوری از جمله مصادیق فعالیتی مهم بسیج است که عمده برنامه‌ها با این ۳ رویکرد مهم هدفگذاری شده است.

وی از اجرای 72 برنامه با رویکرد سلامت محور، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌آفرینی و برنامه‌های محتوایی در سطح شهرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج خبر داد و افزود: افتتاح کلینیک تخصصی دامپزشکی، افتتاح دفتر گردان بسیج امام علی(ع)، افتتاح استخر شنای سپاه، یادبود سردار حاج مسلم شاهرخی، رونمایی از تابلو تصاویر ۱۰۰ شهید پاسدار سپاه شهرستان محلات، افتتاح داروخانه درمانگاه شهدای فتح المبین سپاه از جمله برنامه‌های اجرایی است.

رضایی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های در دستور کار می‌توان به بازدید از کارگاه اشتغال‌زایی، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج والفجر، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج سمیه ۲ مسجد القائم(عج)، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج در نقاط مختلف، دیدار با پیشکسوتان بسیجی دفاع مقدس، بازدید از کارگاه اشتغال اشاره کرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: به مناسبت هفته بسیج یک هزار بسته کمک مؤمنانه توزیع می‌شود. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۸ هزار بسته کمک معیشتی و ۵۰ هزار ماسک بین مردم محلات توزیع شده است. در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲۰ گروه جهادی در ابعاد مختلف در این طرح خدمت‌رسانی میکنند و بیش از ۵۲ بسیجی برای کمک به مدافعان سلامت سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha