پیام نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده
کد خبر: 3938167
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

پیام نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده

در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، مجمع قرآنیان اراک، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان و دفتر امور بانوان نماینده ولی‌فقیه در استان در پیام‌های جداگانه این اقدام مذبوحانه را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی این اقدام مذبوحانه را محکوم کرد .متن پیام به این شرح است:

«شهادت مظلومانه دانشمند خدوم و برادر بزرگوار و با فضیلت و شهید عزیز مرحوم دکتر «محسن فخری‌زاده» به دست جنایتکاران تروریست همزمان با سالروز شهادت فرزانه عزیز و بزرگوار مرحوم دکترشهریاری که عمر ارزشمند خود را در راه خدمت و پژوهش و تحقیقات، توسعه علمی و فناوری دفاعی کشور و تربیت شاگردان برومند و وفادار صرف کرده و در شرایط سخت کووید ۱۹ برای پیشگیری و تولید واکسن نیز گام‌های بلند و قابل تقدیری برداشته و منشاء آثار و برکات فراوانی بوده است را به فرماندهی معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله، نیروهای مسلح و همکاران ایشان در وزارت دفاع و خانواده بزرگوار و مکرم آن رحیل الی‌الله تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و حشر با شهدای اسلام و برای بازماندگان مکرم ایشان صبر و اجر و برای اسلام و امت اسلامی عزت، پیروزی و سربلندی مسئلت دارم.

بدون تردید خون این شهید، ملت بزرگ ما را در راه اسلام و نظام اسلامی و مقابله با توطئه‌ها و توطئه گران مقاوم‌تر و مصمم تر خواهد کرد و شاگردان و تربیت یافتگان مکتب امام راحل(رض) راه سرداران و استادان و بسیجیان و فداکاران شهید را با تمامی وجود تداوم خواهند بخشید و هرگز نه خسته می‌شوند و نه مرعوب و نه تسلیم.

بدون تردید تا ام الفساد قرن، رژیم غاصب و مزدور صهیونیستی و عمال جنایتکار او در منطقه شرارت می‌کنند، هر روز شاهد این قبیل جنایات وحشیانه و ددمنشانه و ترور بهترین فرزندان اسلام و قرآن و اهل‌بیت(ع) خواهیم بود و البته تا این کانون خباثت، جنایت، ترور و توطئه و فساد در قلب دنیای اسلام حضور دارد دنیای اسلام رنگ آرامش نخواهد دید.

امید است دستگاه‌های ذیربط با توکل بر خدا زمینه‌های فعالیت خیانتکاران اسرائیلی و آمریکایی و نفاق را قطع نموده و انتقام پاکان و پاکیزگان را از جنایتکاران بگیرند و به تروریست های وحشی و جنایتکار صهیونیستی اجازه تکرار این قبیل جنایت‌ها را ندهند. خداوند اسلام و مسلمانان را نصرت عنایت فرماید و شر جباران را به آنها برگرداند».

مجمع قرآنیان اراک با صدور بیانیه‌ای شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت:

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر استکبار جهانی و ایادی مزدور آن آرمان ها و منافع ملی ملت مسلمان ایران را نشانه گرفتند و در آستانه‌ سالگرد شهید هسته‌ای دکتر مجید شهریاری برگی بر اوراق سیاه پرونده تبهکاری و خیانت خود افزودند و دستان خبیث خود را به خون پاک دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده آلوده کردند.

بی‌گمان ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار و دیگر دانشمندان برجسته کشورمان که از سر زبونی و درماندگی دشمن ذلیل ملت مسلمان ایران و همه ملت های آزاده جهان و نشانه ترس آمریکا، اسرائیل ،سعودی و مزدوران منطقه‌ای آنها از پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران است نخواهد توانست در مسیر پیشرفت صنعت هسته‌ای و قدرت دفاعی کشور ذره‌ای خلل ایجاد کند.

مجمع قرآنیان شهرستان اراک، شهادت استاد و دانشمند مجاهد برجسته هسته‌ای، دکتر محسن فخری زاده را محضرحضرت بقیه‌الله (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض کرده و تأکید می‌کند راهی را که شهید فخری‌زاده‌ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد و گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان اين اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود. علو درجات را برای آن شهید سعید از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم».

مجمع قرآنیان شهرستان اراک

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مرکزی نیز پیام تسلیتی به مناسبت شهید محسن فخری‌زاده بدین شرح صادر کرده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون. (شعراء/۲۲۷)

بار دیگر دستان پلید مستکبرین عالم به خون بزرگ مردی از فرزندان روح الله(ره) آغشته شد. دکتر محسن فخری زاده که به حق از دانشمندان ممتاز صنعت موشکی و هسته‌ای کشور بود در دهمین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری به دست عوامل مزدور جبهه استکبار، آسمانی شد.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مرکزی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت جانسوز ایشان به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نخبگان هسته‌ای، خاندان محترم ایشان و جامعه قرآنی کشور و استان مرکزی از مسئولان امر تقاضا دارد ضمن مجازات به هنگام و بازدارنده عاملان این جنایت هولناک، انتقامی سخت نیز از آمرین و صحنه گردانان منطقه‌ای و بین‌المللی این دست اقدامات سبعانه بگیرد.

امید است خون به ناحق ریخته این شهید بزرگ و سردار سلیمانی و همراهان آن مجاهد وارسته، امر ظهور مولایمان را تسریع کند».

همچنین اشرف جواهری، مشاور دفتر امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی نیز پیامی بدین مضمون منتشر کرده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا(احزاب / 23)

بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود(امام خمینی(ره))

ترور ناجوانمردانه دانشمند لایق و شایسته ایران اسلامی، دکتر محسن فخری‌زاده که با عمر بابرکت خود در راه اعتلای ایران اسلامی فخر آفرید باعث داغدار  شدن دل‌های دانایان  و آگاهان شد. بنده به نمایندگی از طرف بانوان همیشه در صحنه انقلاب با داغدار خواندن خود اعلام می‌داریم برای پاسداشت خون مطهر شهدا به طور عام و این شهید سرافراز به طور خاص گوش به فرمان منویات رهبر معظم انقلاب بوده، هستیم و خواهیم بود. ضمن همدردی با ملت شرافتمند آزاده و خانواده گرانقدر این شهید والامقام صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند منان خواهان هستیم».

انتهای پیام
captcha