بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از ایکنا
کد خبر: 3939035
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از ایکنا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بازدید از خبرگزاری ایکنا به مواردی همچون شبکه سرمایه‌ای تبلیغات اسلامی، وضعیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی و شهری استان، کانون‌های فرهنگی تبلیغی اشاره کرد.

از بُن‌مایه تبلیغات اسلامی تا آسیب مراکز قرآنی استان مرکزی ناشی از کرونابه گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، پنج‌شنبه، 13 آذرماه در جریان بازدید از این خبرگزاری ضمن تقدیر از زحمات این رسانه در انعکاس اخبار، اظهار کرد: خبرگزاری ایکنا در نبرد روایت‌ها خدمات ارزنده‌ای داشته و امیدست مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد. مرور تاریخ نشان می‌دهد نبرد روایت‌ها با استفاده از ابزار رسانه و ارتباطات تکنولوژی در دوران کنونی در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین برهه قرار دارد.

وی تصریح کرد: مجموعه جهاددانشگاهی خدمات ارزنده‌ای در طول 40 سال از خود برجای گذاشته است که جا دارد به این مجموعه خداقوت گفت. خدمات صورت گرفته از سوی شهید آشتیانی و مرکز درمان رویان برای کمتر کسی ناشناخته است. فعالیت خبرگزاری ایکنا به عنوان رسانه‌ای تخصصی در حوزه قرآن، دین و فرهنگ جای خوشحالی دارد.

این مقام مسئول ظرفیت استان مرکزی در حوزه فعالیتی مؤسسات، خانه‌های قرآنی شهری و روستایی را قابل توجه توصیف و اظهار کرد: 220 مؤسسه و خانه قرآنی در استان فعال هستند و ظرفیت فوق‌العاده‌ای در حوزه فرهنگ و قرآن ایجاد کردند. متأسفانه با شیوع بیماری کووید19 مراکز قرآنی به شدت آسیب دیدند. درخواست ما از مهندس آقازاده، استاندار مرکزی این است مؤسسات و خانه‌های قرآنی که بار فرهنگی استان را بر دوش دارند، حمایت کند.

پژوهش و فرهنگ؛ مأموریت جهاددانشگاهی

مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی به تشریح فعالیت‌های این مجموعه پرداخت و اظهار کرد: این مجموعه با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور ایجاد انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها و بازوی اجرایی شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها تشکیل و مهمترین وظیفه‌اش بازگشایی دانشگاه‌ها با شاخصه‌های انقلاب فرهنگی تعریف شد.

وی یکی از وظایف جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس را آماده‌سازی رزمندگان جهت شرکت در کنکور دانست و تصریح کرد: پس این دوران طبق تغییر اساس‌نامه وظایفی همچون فعالیت در حوزه پژوهش، فرهنگ و آموزش در ردیف مأموریت جهاددانشگاهی تعریف و بیشترین رویکرد به سمت پژوهش و فرهنگ هدایت شد.

شهرجردی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی استان مرکزی در حوزه فرهنگ و پژوهش فعالیت‌های خوبی را از خود به یادگار گذارده است، اظهار کرد: مجموعه رویان(مرکز درمان ناباروری) یکی از خدمات بسیار قابل توجه است که خوشبختانه توانست جای خود را بین مردم پیدا کند.

این مقام مسئول از دو مجموعه خبری ایکنا و ایسنا به عنوان بازوان جهاددانشگاهی یاد کرد و افزود: رسانه‌های تحت حمایت این مجموعه از جمله رسانه‌های مورد اعتماد استان هستند و همواره سعی دارند اخبار امیدبخش مخابره کنند. دغدغه این رسانه‌ها رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات است.

انتهای پیام
captcha