توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
کد خبر: 3939186
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم توسط مراکز افق بقاع متبرکه در قالب طرح «شهید سلیمانی» از ابتدای هفته بسیج تاکنون در مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از توزیع غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم توسط مراکز افق بقاع متبرکه در قالب طرح «شهید سلیمانی» طبخ و از ابتدای هفته بسیج تاکنون در مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: بقاع متبرکه به‌عنوان پرچمداران فرهنگ و زمینه‌ساز جامعه اسلامی تلاش می‌کنند تا با فراهم کردن زمینه همدلی و همراهی غبار فقر و محرومیت از چهره مناطق پیرامون خود بزدایند.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به نحوه اجرای طرح، گفت: شیوه‌های بهداشتی در روند اجرای طرح به ویژه در طبخ غذا رعایت شده است. روند طبخ و توزیع غذا در بقاع متبرکه تا پایان اجرای طرح (۱۳ دی‌ماه) ادامه دارد.

وی در پایان به توزیع بسته‌های معیشتی اشاره و اظهار کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی و از ابتدای هفته بسیج درحال تهیه و بسته‌بندی اقلام مورد نیاز هستیم که آمار و چگونگی توزیع آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha