عدالت اجتماعی و اعتمادآفرینی از مؤلفه‌های مأموریت‌های پلیس است
کد خبر: 3943137
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

عدالت اجتماعی و اعتمادآفرینی از مؤلفه‌های مأموریت‌های پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ایجاد عدالت اجتماعی و اعتمادآفرینی از مؤلفه‌های مأموریت‌های پلیس است و پلیس به‌عنوان سازمانی که مسئولیت سنگینی در حوزه برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی برعهده دارد بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند توجه به رویکرد پاسخگویی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز، ۴ دی در نشست مشورتی عمومی فرماندهان انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هرچه دانش و مهارت‌های کارکنان با نیاز‌های جامعه و پیشرفت‌های علمی و تغییرات فن‌آوری هماهنگی و انطباق بیشتری داشته باشد به همان اندازه درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان در انجام مسئولیت‌ها بالاتر می‌رود، اظهار کرد: نگاه بلندمدت به مأموریت‌های مختلف پلیس و ترسیم جایگاه برتر آن براساس رسالت و شرایط محیطی در نوع مأموریت‌های نیروی انتظامی نقشی مهم و اساسی در دست‌یابی به اهداف سازمانی دارد.

وی افزود: ایجاد عدالت اجتماعی و اعتمادآفرینی از مؤلفه‌های لازم در انجام مأموریت‌های مختلف پلیس است از آنجا که مقوله نظم و امنیت بیش از هر مقوله اجتماعی دیگر، مقوله‌ای عمومی و مردمی است و پلیس به‌عنوان سازمانی که مسئولیت سنگینی در حوزه برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی برعهده دارد بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند توجه به رویکرد پاسخگویی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: باید متعهدانه تلاش کنیم تا خدمتگزار شایسته‌ای نزد مردم و نظام اسلامی باشیم و از هیج تلاشی در تعالی رفتار فردی و سازمانی و تأمین سلامت اداری دریغ نکنیم.

سردار جاویدان با تأکید بر لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش و افرادی که نظم و امنیت اجتماعی را برهم می‌زنند، افزود: مقابله با اراذل و اوباش بعد از موضوع امنیت اولویت اول ناجا است.

وی تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش بایستی مستمر و سخت باشد و تا زمانی که این افراد متبه شوند و دیگر جامعه را نامن نکنند ادامه داشته باشد.

جاویدان اظهار کرد: برای ایجاد نظم و امنیت جامعه پلیس از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha