رسانه‌ها در خدمت انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری حاج قاسم باشند
کد خبر: 3943377
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

رسانه‌ها در خدمت انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری حاج قاسم باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تأکید کرد: همه رسانه‌ها باید در خدمت انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی قرار بگیرند و برای زنده نگه داشتن طرز تفکر سردار دل‌ها، آن را برای جوانان بازگو کنند.

رسانه‌ها در خدمت انتقال فرهنگ حاج قاسم باشندمرتضی قائمی‌، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ضمن گرامیداشت فرارسیدن اولین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، اظهار کرد: سردار سلیمانی هیچ‌گاه جناحی عمل نمی‌کرد، منفعت‌طلب نبود و تمام وجودش را وقف انقلاب کرد؛ فداکاری و ایثار خالصانه خصوصیت برجسته وی بود که موجب شد وجود این سردار شهید اسلام در قلوب همه جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه طرز تفکر سردار دل‌ها باید زنده نگه داشته و برای جوانان بازگو شود، بیان کرد: تمام رسانه‌ها باید در خدمت انتقال این فرهنگ قرار بگیرند و خدمات و فعالیت‌های فرهنگی، نظامی، اجتماعی و مأموریت بین‌المللی وی را بازگو کنند.

قائمی با بیان اینکه نقش شهید سردار سلیمانی در حذف داعش را هیچ‌گاه نمی‌توان فراموش کرد، ادامه داد: حضور معنوی و فیزیکی وی را در تمام امور بین‌المللی می‌توان دید، از جنگ هشت ساله دفاع مقدس تا حضور در لبنان و سوریه و عراق.

وی تأکید کرد: ترور وی چنان تأثیر فرهنگی عمیق در جوانان ایجاد کرد که نقش هدایتگری، بیدارگری و بصیرت‌بخشی و وحدت به جامعه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است، اظهار کرد: سردار یک اندیشه‌ای کامل و جامع است که همه اندیشه‌های اسلامی و چند دهه مبارزه فرهنگی و نظامی در شخصیت وی جمع است. تمام اندیشه‌های انقلابی اعم از مبارزه با استکبار، آشنایی با انقلاب و قرآن، گفتمان انقلاب اسلامی و... را در وجود وی می‌توان دید.

انتهای پیام
captcha