فرهنگ ایثار؛ علت ناکامی دشمنان در برابر ایران اسلامی
کد خبر: 3943730
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

فرهنگ ایثار؛ علت ناکامی دشمنان در برابر ایران اسلامی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت علت ناکامی دشمنان در برابر ایران اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز، ۷ دی در دیدار با جمعی از جانبازان سرافراز کرمانشاه، با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان است، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت دشمنان به هر تلاشی دست زده و به هر حربه‌ای متوسل شدند تا بتوانند استقامت ملت ایران را در هم شکسته و بازهم بر این کشور حکمرانی کنند، اما هر بار ناکام‌تر از گذشته میدان را ترک کردند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل شکست دشمنان جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و ملت بزرگ ایران برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال سرزمینی خود شهدای بسیاری را تقدیم کردند تا این کشور و انقلاب به دست نااهلان نیافتد.

سردار جاویدان تصریح کرد: شهدای گرانقدر جان پاک خود و جانبازان عزیز هم سلامتی خود را در راه اسلام و انقلاب با خداوند متعال معامله کردند تا سعادت دنیا و آخرت را کسب و به قهرمانان همیشگی این سرزمین تبدیل شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان بر حل مشکلات جانبازان سرافراز و خانواده صبور آن‌ها تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه در هر شرایط خود را موظف به خدمت به آن‌ها دانسته و از هیچ کمکی برای این عزیزان دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha