سردار سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی است
کد خبر: 3945152
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

سردار سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی است

فرمانده انتظامی گیلان همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانه‌ای، مصاف راهبردی با نظام سلطه و استكبار را نیازمند بصیرت، هوشمندی و ولایتمداری دانست و اعلام کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یكی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد؛ در بیانیه فرماندهی انتظامی استان گیلان آمده است:

سردار حاج قاسم سلیمانی یكی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود. او نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مكتب اسلام و امام خمینی(ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سال‌ها بود.

در شرایطی كه انقلاب اسلامی در مصاف راهبردی خود با نظام سلطه و استكبار همچنان آماج هجمه‌های گوناگون و دشمنی‌های پیچیده از جمله جنگ اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه‌ آمریكای جنایتكار و نبرد همه جانبه‌ رسانه‌ای قرار دارد، نیازمند بصیرت، هوشمندی و ولایتمداری از جنس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است و تا هنگامی كه یاد و خاطره این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان و حماسه‌سازان تاریخ انقلاب و نظام اسلامی در جامعه ما جاری و زنده است؛ ملت ایران در حصار امنیت، سلامت و آرامش قرار دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امنیت، سلامت و آرامش کشور دستاورد ایمان، وحدت و استقامت مردم عزیز ایران اسلامی در پیروی از تدابیر و راهبردهای حكیمانه رهبر فرزانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و فداكاری‌های شهدا و ایثارگرانی است كه نام ایران اسلامی و امت سلحشور را بر بلندای تاریخ معاصر ثبت نموده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدش که با اربعین شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور دکتر محسن فخری‌زاده متقارن شده است، نیروی انتظامی نیز در عمل به شرح وظایف خود در راستای تامین نظم و امنیت قاطعانه با هرگونه ناامنی که منجر به سلب آسایش و امنیت مردم شود، برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha