برگزاری دوره آشنایی با فناوری‌های نوین آموزشی قرآن در رسانه‌های مجازی
کد خبر: 3946557
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

برگزاری دوره آشنایی با فناوری‌های نوین آموزشی قرآن در رسانه‌های مجازی

مدیر مؤسسه قرآن و عترت «اصحاب‌ الثقلین» اراک از برگزاری اولین دوره آموزشی آشنایی با فناوری‌های نوین آموزشی قرآن کریم در رسانه‌های مجازی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اولین دوره آموزشی آشنایی با فن‌آوری‌های نوین آموزشی قرآن کریم در رسانه‌های مجازی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان و به همت مؤسسه قرآن و عترت «اصحاب‌ الثقلین» اراک ویژه مربیان، مدیران مؤسسات و فعالان قرآنی استان برگزار می‌شود.

پیمان عین‌القضاتی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت «اصحاب‌ الثقلین» اراک در این باره گفت: اولین دوره آموزشی آشنایی با فن‌آوری‌های نوین آموزشی قرآن کریم در رسانه‌های مجازی ویژه مربیان، مدیران مؤسسات و فعالان قرآنی استان به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان جهت شرکت در دوره یاد شده تا 28 دی فرصت ثبت‌نام دارند، اظهار کرد: آغاز دوره بهمن ماه سال جاری است. متقاضیان با حضور در این دوره با رسانه را بهتر شناخته و نحوه فعالیت در آن و کار با ابزار را می‌آموزند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33138010 تماس گرفته و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.akefoon.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha