برپایی کاروان غم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در استان مرکزی
کد خبر: 3948197
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

برپایی کاروان غم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از راه‌اندازی کاروان غم به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در استان خبر داد و گفت: این مراسم در اراک از میدان شهدا تا مصلای بیت‌المقدس اراک انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: در ایام فاطمیه سعی شد برنامه‌های مذهبی با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود و خوشبختانه برنامه‌ها با رعایت 90درصدی شیوه‌نامه‌های اجرایی انجام شد و به چند درصد باقی مانده نیز تذکر لازم ابلاغ و اصلاح شد.

وی از برپایی نمایشگاه «یاس کبود» در خمین خبر داد و به برپایی نمایشگاه غریب مدینه و همچنین خطبه‌خوانی خطبه فدکیه از سوی هیئات مذهبی استان اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات انجام شده در این ایام جمع‌آوری نذورات در هیئات بود که پس از جمع‌آوری در قالب کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان هر شهرستان از سوی هیئات توزیع و تقسیم شد.

عباسی راه‌اندازی کاروان غم در استان را از دیگر برنامه‌های سالروز شهات حضرت زهرا(س) بیان و تصریح کرد: تاکنون مجوز برگزاری کاروان غم در شهرهای اراک، خنداب و کمیجان از سوی ستاد کرونا صادر شده که در اراک این مراسم امروز، 28 دی ماه از ساعت 10 صبح از میدان شهدا تا مصلای بیت‌المقدس انجام می‌شود. در دیگر شهرستان‌ها تمام برنامه‌ها تابع نظر و تصمیم ستاد کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha