کم‌کاری دستگاه‌ها در معرفی دستاوردهای انقلاب
کد خبر: 3948731
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

کم‌کاری دستگاه‌ها در معرفی دستاوردهای انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: متأسفانه نتوانستیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنیم، اگر به هریک از حوزه‌ها همچون علمی، پزشکی، هسته‌ای و ... به خوبی نگاه کنیم، متوجه تفاوت فاحش آن با دوران قبل از انقلاب خواهیم شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک، امروز، 30 دی‌ماه در دومین جلسه گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه نتوانستیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنیم. اگر به هریک از حوزه‌ها همچون علمی، پزشکی، هسته‌ای و ... به خوبی نگاه کنیم، متوجه تفاوت فاحش آن با دوران قبل از انقلاب خواهیم شد، اما به دلیل اینکه در بخش معرفی دستاوردها ضعیف عمل شده است، جوانان به سختی راضی می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب را قیاس و تفاوت‌ها را به سمع و نظر مردم برسانند، تصریح کرد: اصحاب رسانه و صدا و سیما بهتر از قبل وارد صحنه شده و عموم را از این تفاوت‌ها مطلع کنند؛ نوجوان و جوان این نسل باید از تغییرات و پیشرفت‌های صورت گرفته آگاه باشد تا فریب دشمن، آنان را به خطا نیندازد.

مهجوری ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط فعلی ضرورتی مهم است. خوشبختانه با در اختیار داشتن فضای مجازی، استفاده از هنر، خلاقیت و ابتکار می‌توان جوانان را نسبت به این مهم آگاه ساخت. دشمنان با حجم گسترده‌ای از شبهات و توطئه‌ها به دنبال ناامید کردن جوانان هستند. از این رو همه مکلف هستیم نسبت به دستاوردها و امید‌آفرینی، نقش خود را به درستی انجام دهیم.

وی یادآور شد: متأسفانه در حوزه تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف کم‌کاری شده و باید از ظرفیت‌های بسیار خوبی که در اختیار داریم، استفاده کنیم. در ایام‌الله دهه فجر، سپاه ناحیه اراک بیش  از ۴۵۰ عنوان برنامه مهم توسط ۲۰۰ پایگاه بسیج در سطح شهر اراک برگزار می‌کند که مهمترین آنها اجرای برنامه‌های فرهنگی در پیاده راه شهر اراک است.

پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در گرامیداشت مناسبت‌های انقلابی نهفته است

حجت‌الاسلام عباس دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، شعار محوری دهه مبارم فجر در سال چهل‌و‌دوم را «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» دانست و اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها منطبق با این شعار تدوین شده است.

دانشی دهه مبارک فجر را عید بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و با تأکید براینکه برای استفاده از این ظرفیت همه دستگاه‌ها باید پابکار باشند، اضافه کرد: همه در قبال انقلاب و دهه فجر مسئول هستیم و در اجرای برنامه‌ها ضروری است اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی با بیان این نکته که پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در گرامیداشت مناسبت‌های انقلابی نهفته است، ادامه داد: انقلاب در سایه ولایت‌فقیه انقلاب اسلامی با قوت استمرار پیدا کرد و به برکت مکتب اهل‌بیت(ع) انقلاب اسلامی بیمه شد. امروز 42اُمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که برخی کشورها حتی نتوانستند یک سالگی انقلاب خود را جشن گیرند.

دانشی اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره در طول انقلاب اسلامی راهگشا و کلید حل مشکلات بوده و در ایام‌الله دهه‌فجر قطعاً از بیانات نورانی ایشان استفاده خواهیم کرد. با وجود بیماری کرونا قرار نیست برنامه‌ها تعطیل شود، فقط نوع برگزاری متفاوت است. قرار است برنامه‌ها در شهرهای آبی و زرد به صورت حضوری و با حداقل نفرات و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه شورای هماهنگی آمادگی لازم برای برگزاری دو برنامه در 22 بهمن امسال همچون راهپیمایی خودرویی در سطح شهرهای استان و راهیپمایی حضوری را دارد، اضافه کرد: تمامی برنامه‌ها با مجوز و مصوبه نهایی ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha