اجرای 200 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در زرندیه
کد خبر: 3948877
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

اجرای 200 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در زرندیه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی هنری در ایام دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدست با برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع شور و نشاط بهمن ۵۷ را دوباره در جامعه زنده کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه، احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه در جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر این شهرستان گفت: هر چه از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد شاهد بلوغ و بالندگی آن هستیم و امروز به خود می‌بالیم که با وجود فشارهای مختلف دشمنان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و ... انقلاب قوی‌تر از قبل سرپا ایستاده و حتی موجب رشد فکری و بیداری ملت‌های مسلمان دیگر نقاط جهان شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند: «ما را بکشید، بیدارتر می‌شویم»، دشمنان فکر کرده‌اند با به شهادت رساندن افراد تأثیرگذار خدشه‌ای در حرکت رو به جلو انقلاب ایجاد خواهند کرد، اما کورخوانده‌اند و به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی، برای هموطنانمان محبوب‌ و برای دشمنان خطرناک‌تر است.

جوانمرد در ادامه از مسئولان شهرستان و اعضای کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر خواست تا با توجه به شرایط موجود که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستیم برنامه‌های خود را برای اجرا در فضای مجازی برنامه‌ریزی کنند و با حضور بیشتر درفضای مجازی و اجرای برنامه‌های متنوع و پرنشاط، شادی و نشاط را به جامعه منتقل کنند.

رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر زرندیه ادامه داد: انعکاس اخبار فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط ادارات و نهادها موضوع بسیار مهمی است که مغفول مانده است و باید در این راستا اهتمام بیشتری داشت. برای تحقق این مهم ارتباط مدیران روابط عمومی ادارات با اصحاب رسانه در حال حاضر که عصر ارتباطات است بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی در پایان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی هنری در ایام دهه فجر سال جاری در شهرستان زرندیه خبر داد و گفت: امیدست با برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع شور و نشاط بهمن ۵۷ را دوباره در جامعه زنده کرد.

انتهای پیام
captcha