کمک ۱۶ میلیارد تومانی مردم مرکزی به نیازمندان
کد خبر: 3948907
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

کمک ۱۶ میلیارد تومانی مردم مرکزی به نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکزی با اشاره به فراهم بودن زمینه پرداخت کمک الکترونیکی، اظهار کرد: مردم استان در ۹ ماهه امسال ۱۶ میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان به صورت الکترونیکی به نیازمندان کمک کردند.

مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، در گفتگو با ایکنا از مرکزی، از کمک‌های بی‌وقفه زکات‌پردازان استان تشکر کرد و در ۸ ماهه اول سال جاری مبلغ ۳ میلیارد و ۷۳میلیون و ۷۰۰ هزارتومان زکات و کفاره از سوی شهروندان منطقه ۲ اراک جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه امسال نیز از همین منطقه مبلغ ۲۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون و ۱۰۰هزار تومان در بخش‌های مختلف مشارکت‌های مردمی جمع آوری شده است، تصریح کرد: خوشبختانه کمک‌های مردمی روز به روز در حال افزایش است و پرداخت زکات در هشت ماهه امسال نسبت مشابه سال گذشته رشد ۳۶ درصدی داشته است.

مؤمنی بیان کرد: با کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات نیازمندان برطرف می‌شود و مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در بخش مشارکت‌های مردمی، اعتمادسازی، شفاف‌سازی عملکرد‌ها و جذب بیشتر کمک‌های خیران است. خوشبختانه زمینه لازم برای پرداخت کمک‌ها به صورت الکترونیکی در سطح استان فراهم است و مردم استان مرکزی در ۹ ماهه امسال ۱۶ میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان به صورت الکترونیکی به نیازمندان کمک کردند.

وی به برخی از مزایای پرداخت الکترونیکی نظیر سرعت در انتقال وجوه، صرفه‌جویی در وقت و نیروی انسانی، کاهش هزینه‌ها، پیشگیری از سرقت از سوی سارقان، کمک به تحقق اهداف مبلمان شهری و سهولت در دسترسی و پرداخت کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: کمک‌های پرداخت شده مردمی به صورت الکترونیکی در ۹ ماهه سال قبل ۱۸۷ میلیون تومان بوده که امسال به نسبت مشابه سال قبل رشد بسیار خوبی داشته است. مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ و یا شماره‌گیری کدمهربانی #۸۸۷۷*۰۸۶* واریز کنند.

انتهای پیام
captcha