آغاز جلسه تفسیر نهج‌البلاغه حبیب‌الله صابری‌نسب در اراک
کد خبر: 3950572
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

آغاز جلسه تفسیر نهج‌البلاغه حبیب‌الله صابری‌نسب در اراک

برگزاری جلسه قرآنی و تفسیر نهج‌البلاغه حبیب‌الله صابری‌نسب، پیشکسوت و فعال قرآنی استان مرکزی از هفته گذشته، سوم بهمن ماه پس از قریب به ۱۰ ماه تعطیلی از سر گرفته شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، برگزاری جلسه قرآنی و تفسیر نهج‌البلاغه حبیب‌الله صابری‌نسب، پیشکسوت و فعال قرآنی استان از هفته گذشته، سوم بهمن ماه پس از قریب به 10 ماه تعطیلی از سر گرفته شد.

صابری‌نسب در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: جلسه قرآنی مسجد حضرت ولیعصر(عج) اراک بیش از دو سال است که در حال برگزاری است و خوشبختانه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. پس از شیوع کرونا در اسفند سال گذشته، به دلیل حفظ سلامتی شهروندان و علاقه‌مندان به مباحث تفسیری قرآن تعطیل شد.

وی ادامه داد: درست است که فعالیت‌ها در فضای مجازی ادامه داشت، اما باید قبول کرد جلسات حضوری از دلنشینی خاصی برخوردار است، بنا به درخواست تعداد بسیاری از مخاطبان این جلسه از جمعه هفته گذشته، سوم بهمن با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله از سر گرفته شد و امروز، 10 بهمن ماه نیز دومین جلسه برگزار می‌شود.

صابری‌نسب با بیان اینکه جلسه قرآنی یاد شده پس از نماز مغرب عشاء در مسجد ولیعصر(عج) واقع در خیابان شهید شیرودی(خرم سابق) برگزار می‌شود، افزود: مهدی کریمی، علیرضا طاهری، حجت‌الاسلام گازرانی، قاری روشندل محمد طاهرمیرزایی از قاریان جلسه بوده و تفسیر نهج‌البلاغه نیز توسط اینجانب انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha