رشد ۱۹۶ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3954238
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

رشد ۱۹۶ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی از افزایش ۱۹۶ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ارسالی| افزایش 196 درصدی کمک مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان‌غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه نقش مراکز نیکوکاری در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیار تأثیرگذار است، اظهار کرد: امسال مردم استان 98 میلیارد و 500 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری سطح استان کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کمک‌های مردمی به این مراکز 196 درصد رشد داشته است، افزود: این کمک‌ها صرف تامین نیازهای مددجویان و افراد نیازمند سطح استان می‌شود.

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تعداد مددجویان سطح استان برابر با 190 هزار نفر در قالب 91 هزار خانوار است، ادامه داد: در سال‌های اخیر تعداد مددجویان در استان رشد چشمگیری داشته است که دلیل آن نیز به وجود مشکلات اقتصادی برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: برای کمک به این تعداد مددجو علاوه بر کمیته امداد امام خمینی(ره) نیاز است تا مراکز نیکوکاری نیز فعال‌تر از گذشته همکار و کمک‌حال کمیته امداد باشند.

سهندی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال بوده که این مراکز، 41 هزار نفر از مددجویان را تحت پوشش دارند.

انتهای پیام
captcha