تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی
کد خبر: 3954770
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱

تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کشور و نخستین جشنواره در استان از تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، احسان ربیعی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی، عصر روز گذشته، 29 بهمن در آیین اختتامیه بخش استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت در حوزه خبر توفیقی الهی است و یکی از مهم‌ترین عرصه‌های جهادی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه بر اساس تکلیف و مسئولیتی که بر دوش دارد باید زمینه را برای رشد هرچه بیشتر رسانه‌های استان از نظر تخصصی و محتوایی فراهم  کند.

ربیعی با بیان اینکه پا به کار بودن اصحاب رسانه و مردم باعث می‌شود ظرفیت‌های جهادی و مردمی بهتر دیده شود، ادامه داد: این جشنواره هر ساله آثار تولیدی اصحاب رسانه را در بازه زمانی آذرماه تا آذر ماه سال آینده را دریافت و داوری می‌کند. آثار برتر هر استان در جشنواره استانی تقدیر شده و آثار برگزیده به دبیرخانه تهران ارسال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در کشور و نخستین جشنواره استانی ابوذر در استان مرکزی، اضافه کرد: از امسال به بعد جشنواره ابوذر هر ساله در استان برگزار و دبیرخانه دائمی تشکیل می‌شود و اصحاب رسانه می‌توانند برای شرکت در جشنواره سال بعد برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت ارسال آثار انجام دهند. همچنین در دو سال گذشته امکانی فراهم شد تا از طریق سایت ابوذر بهترین آثار مستقیم به دبیرخانه تهران هم ارسال شوند.

ربیعی تصریح کرد: محورهای جشنواره ثابت است که هر ساله بحث اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، خدمت‌رسانی، آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن‌شناسی، امید آفرینی، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه‌گری در عرصه‌های گوناگون، پیگیری مسائل صنفی اصحاب رسانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی و حوزه‌های مختلف فکری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی، فناوری، مدیریتی و غیره را در بر می‌گیرد و بخشی هم شامل موضوعات روز است که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha