اجرای طرح نوروزی با حضور 3500 نیروی پلیس در سمنان
کد خبر: 3961073
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

اجرای طرح نوروزی با حضور 3500 نیروی پلیس در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در طرح نوروزی پلیس استان سه هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس اعم از راهنمایی رانندگی، پلیس راه و انتظامی به کار گرفته شده‌اند.

اجرای طرح نوروزی با حضور 3500 نیروی پلیس در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان، عصر روز گذشته 3 فروردین در نشست نوروزی خود با فرماندهان انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان هر ساله از یکم اسفند طرح نوروزی خود را با عنوان استقبال از بهار آغاز می‌کند که در سال ۹۹ از ۲۸ اسفند این مهم آغاز شد افزود: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیرو برای طرح نوروزی آماده به کار شدند که در این راستا ۲۱ پایگاه انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان برای ارائه خدمات بهتر در قالب این طرح اضافه شد.

حسنی ادامه داد: در خصوص سرقت‌ها در مدت کوتاه شروع طرح در سال جاری در استان، بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه توفیقات بهتری داشتیم که نسبت به شاخص کشور نیز کاهش داشته و در جایگاه مطلوبی قرار داریم.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۶ درصد افزایش ترددها در راه‌های استان را نسبت به سال گذشته داشتیم متذکر شد: بالغ بر حدود ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ کاهش داشته که با پیش‌بینی که از افزایش ترددها داشتیم، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت

انتهای پیام
captcha