شعار سال تابلوی هدایت مسئولان است / بدون مدرک اجازه ریختن آبروی کسی را نمی‌دهیم
کد خبر: 3961779
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
رئیس دستگاه قضا:

شعار سال تابلوی هدایت مسئولان است / بدون مدرک اجازه ریختن آبروی کسی را نمی‌دهیم

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، شعار سال 1400 را تابلوی هدایت مسئولان دانست و تأکید کرد: دستگاه قضایی به طور قاطعانه با فساد برخورد می‌کند، اما بدون سند و مدرک اجازه ریختن آبروی کسی را نمی‌دهیم.

ارسال فوری/ شعار سال تابلوی هدایت مسئولان است/ برخورد قاطعانه دستگاه قضا با فسادبه گزارش خبرنگار ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، ظهر امروز، دهم فروردین‌ماه در دیدار با نخبگان نمایندگان اقشار مختلف مردم لرستان، با اشاره به نقش مردم لرستان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مسئولان باید همواره با مردم ارتباط داشته و در بین مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی بر پایه آیات قران کریم و مبتنی بر توحید، عدالت، نبوت و معاد است، تصریح کرد: برای تحقق عدالت باید چندین موضوع مانند رعایت عدالت توسط مسئولان و مردم رعایت شود و مردم و مسئولان خود را موظف به اجرای قانون و رعایت عدالت بدانند. 

رئیسی با اشاره به اینکه مردم و فرهیختگان نباید نسبت به آن چه اتفاق می‌افتد، بی‌تفاوت باشند، تصریح کرد: افراد برای اینکه عدالت در جامعه اتفاق بیفتد باید احساس مسئولیت داشته باشند چراکه دشمن حس مردم نسبت به ارزش‌های انقلاب را حساسیت سنجی می‌کنند و بر مبنای اطلاعات به دست آمده، برنامه ریزی‌هایی بر علیه نظام انجام می‌دهد که باید در مقابل آن هوشیار بود.

ترفند دشمن مأیوس کردن مردم است

رئیس قوه قضاییه با یادآوری اینکه لرستان منطقه‌ای مستعد برای کشت گیاهان دارویی است و توسعه کشت گیاهان دارویی در این استان می‌تواند تا ۴۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کند، اضافه کرد: ترفند دشمن مأیوس کردن مردم است اما دلداگان به انقلاب بایستی نسبت به آینده کشور امید داشته باشند و آن را در جامعه تزریق کنند. 

وی به واگذاری مجتمع کشت و صنعت لرستان به بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: استان لرستان ظرفیت‌های بالایی در حوزه کشاورزی صنعتی دارد و در همین حوزه در بازدیدهایی که از واحدهای صنعتی استان انجام دادیم متوجه شدیم که لرستان نماد خصوصی سازی خوب و بد است این در حالی است که تأخیر و تعطیلی واحدهای تولیدی در حق ملت و انقلاب بی‌انصافی است.

رئیسی با بیان اینکه شعار سال تابلویی برای هدایت تمام مسئولان کشور است، تصریح کرد: دشمن با تحریم به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی برای کشور است و باید به جای اینکه به دنبال مذاکره با دشمن باشیم با مدیریت صحیح ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور مشکلات اقتصادی کشور حل کنیم. 

رئیس قوه قضاییه با یادآوری اینکه دستگاه‌های نظارتی نبایستی اجازه دهند کارخانه‌های تولیدی سال‌های متعددی تعطیل باشند و پیگیری این موضوع وظیفه سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های نظارتی است، ادامه داد: در برخورد با پرونده‌های فساد قاطعانه برخورد می‌کنیم و در این راستا باید مدارک مستند ارائه دهیم و اجازه نمی‌دهیم بدون دلایل مستند آبروی مسئولان ریخته شود.

انتهای پیام
captcha