برگزاری آزمون عملی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در استان مرکزی
کد خبر: 3962705
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

برگزاری آزمون عملی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در استان مرکزی

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری مرحله دوم آزمون طرح ساماندهی داوران قرآن در قالب شبیه‌سازی داوری مسابقات در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن دهقان، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به‌عنوان یکی از ارکان شورای هماهنگی مسابقات قرآن اوقاف فراخوان ثبت‌ نام داوری مسابقات قرآن را در بهمن‌ماه سال 99 اعلام کرد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام فراخوان ثبت‌ نام داوری مسابقات قرآن در استان 40 نفر از علاقه‌مندان به داوری از این طرح استقبال و نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کردند، پس از برگزاری آزمون‌های مقدماتی 24 نفر از شرکت‌کنندگان در طرح حدنصاب امتیاز را کسب نکرده و از گردونه خارج شدند.

دهقان از اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی داوران قرآن در قالب شبیه‌سازی داوری در روز پنج‌شنبه، 19 فروردین‌ماه خبر داد و گفت: این آزمون با حضور 16 نفر از قرآنیان اراک و ساوه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. در این آزمون تلاوت‌های برگزیده شده برای برگزیدگان پخش شده و آنان باید به آن تلاوت امتیاز دهند.

انتهای پیام
captcha