اعلام فراخوان پذیرش ایده‌های نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی
کد خبر: 3963771
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

اعلام فراخوان پذیرش ایده‌های نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی

سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی از پذیرش و جذب ایده‌های نوآورانه، خلاقانه و فناورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، علی‌اصغر غفاری‌زاده، سرپرست جهاددانشگاهی استان از پذیرش و جذب ایده‌های نوآورانه، خلاقانه و فناورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان خبر داد و گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی استان بـا مأموریت شتاب‌دهی به  کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ ‌بنیان در بستر تجاری‌‌سازی ایده‌های نوآورانه در زمینه تولید محصولات و ارائه خدمات مؤثر تشکیل شده است.

وی افزود: فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعد جوان در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آنها به مؤسساتی مستقل، پایدار و مولد محتواست.

غفاری‌زاده اظهار کرد: از جوانان ایده‌پرداز، خلاق، نخبه و نوآور، مخترع و مبتکر، دانش‌آموز، دانشجو و فارغ‌التحصیل و سایر علاقمندان و فعالان کارآفرینی و نوآوری که دارای ایده یا طرح، محصول نوآورانه، خلاقانه و فناورانه هستند دعوت می‌شود تا در انجام این رسالت اجتماعی با مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی همگام شوند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی محور این فراخوان را شامل سلامت، صنایع خلاق فرهنگی، فناوری اطلاعات عنوان و تصریح کرد: خدمات این مرکز نظیر اختصاص فضای کار اشتراکی، سرمایه‌گذاری اولیه، مربیگری و مونتورینگ، آموزش‌های کسب و کار و سایر خدمات فنی، تجاری و سرمایه‌گذاری به کسب و کارهای نوپا کمک خواهد کرد تا در تبدیل ایده‌های خود به استارتاپ‌ها و محصولات فناورانه در کوتاه‌ترین زمان گام بردارند. علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره ۰۸۶۳۲۷۹۲۸۵۰ تماس گرفته و یا به سامانه www.manesh.acecr.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha