برگزاری مسابقه «هر عکس، یک بیت شعر» در سمنان
کد خبر: 3966445
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

برگزاری مسابقه «هر عکس، یک بیت شعر» در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان «هر عکس، یک بیت شعر» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان خبر داد.

برگزاری مسابقه «هر عکس ، یک بیت شعر» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز 2 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان «هر عکس، یک بیت شعر» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: در این مسابقه 70 قطعه عکس از حضور و دلاورمردی‌های رزمندگان سمنان در جبهه‌های جنگ تحمیلی در صفحه اینستاگرام فرهنگ و هنر بارگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند متناسب با هر عکس یک بیت شعر با موضوع ایثار و شهادت ارائه دهند افزود: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت اجرایی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: اهالی فرهنگ و هنر و فعالان فرهنگی ادبی می‌توانند به صحفه اینستاگرام فرهنگ و هنر به آدرس farhanhonarsemnan مراجعه و با انتخاب عکس در این مسابقه شرکت نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با دعوت از اهالی فرهنگ و هنر به ویژه اهالی و متخصصان ادبیات فارسی و شاعران برای حضور در این مسابقه یادآور شد: علاقمندان با مراجعه به آدرس این صفحه برای هر عکس بیتی از اشعار را زیر هر عکس درج و تا اول خرداد ارائه دهند.
به گفته وی؛ به بهترین آثار ارائه شده جوابزی تعلق خواهد گرفت و برترین‌های این مسابقه همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha