فعالیت 134 هزار سفیر سلامت در استان مرکزی
کد خبر: 3968809
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

فعالیت 134 هزار سفیر سلامت در استان مرکزی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: فعالیت ۱۳۴ هزار سفیر سلامت در استان مرکزی نشان از استقبال و مشارکت مردم شریف استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی دارد.

فعالیت 134 هزار سفیر سلامت در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، امروز، 12 اردیبهشت در نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سعید نمکی، وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج براساس ماهیت و وظایف ذاتی خود همواره در مقاطع مختلف در کنار مردم بوده و در مورد ویروس منحوس کرونا از ابتدای شیوع با اقدامات مختلف نقش‌آفرینی کرده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیج با غربالگری‌های وسیعی که انجام داد توانست دستاوردهای بسیاری ایجاد کند که بعد از تهیه شدن طرح جامع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات مبارزه و کاهش آسیب‌ها را به شکل فراگیرتر انجام داد.

گودرزی بیان کرد: بسیج مردمی که در طرح شهید سلیمانی رقم خورد توانست توان و ظرفیت‌های مردمی را برای مبارزه و کاهش آسیب‌ها پای کار بیاورد و خوشبختانه مردم هم در اجرای طرح نقش بسیار مؤثری ایفا کردند. فعالیت ۱۳۴ هزار سفیر سلامت در استان مرکزی نشان از استقبال و مشارکت مردم شریف استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی دارد که بیش از ۵ هزار و 500 بسیجی در کنار ۶۹۸ پایگاه سلامت در طرح شهید سلیمانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز آن چیزی که در خصوص اجرای واکسن کرونا نیاز است کاهش ابتلاء به ویروس است که طرح شهید سلیمانی می‌تواند با رصد، شناسایی، بیماریابی و مدیریت قرنطینه‌ها در این راستا مؤثر عمل کند. بسیج برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در کنار مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و همه ظرفیت‌ها را پای کار خواهد آورد.

گودرزی اضافه کرد: بسیج دارای ظرفیت‌های اجتماعی بسیاری است که در کنار بسیج محلات می‌تواند در گام پنجم طرح شهید سلیمانی برای تثبیت و کنترل کامل بیماری نقش‌آفرینی کند. خوشبختانه استان مرکزی با هم‌افزایی و مشارکت همه جانبه عملکرد درخشانی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا دارد و بسیج و سپاه همه ظرفیت‌ها را برای تثبیت و کنترل بیماری پای کار خواهد آورد.

وی در پایان گفت: در راستای اجرای واکسیناسیون عمومی همه ظرفیت‌ها با هماهنگی شبکه بهداشت در عرصه حاضر هستند و در صورت نیاز با مشارکت سایر دستگاه‌ها و نیروهای مسلح تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، مساجد و حسینیه‌ها را برای اجرای بهتر واکسیناسیون آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha