ثبت‌نام ۲۲۰ متقاضی تحصیل در حوزه علمیه خواهران استان مرکزی
کد خبر: 3968918
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

ثبت‌نام ۲۲۰ متقاضی تحصیل در حوزه علمیه خواهران استان مرکزی

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با اشاره به اینکه ثبت‌نام تحصیل در حوزه علمیه خواهران تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، گفت: تاکنون ۲۲۰ نفر از بانوان استان برای جهت تحصیل در حوزه علمیه ثبت‌نام کرده‌اند.

ملیحه وکیلی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در استان مرکزی در سه سطح ۲، ۳ و ۴ از ۲۵ بهمن سال 99 آغاز شده و تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه احتمال تمدید ثبت‌نام وجود دارد، تصریح کرد: متقاضیان و داوطلبان به تحصیل در حوزه علمیه می‌توانند به دو  صورت مراجعه به مدارس علمیه خواهران و یا از طریق سامانه www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران استان اقدام کنند. همچنین متقاضیان تحصیل در سطح 2 می‌توانند به دو صورت حضوری و مجازی از کلاس‌ها استفاده کنند.

وکیلی از فعالیت 19 مدرسه علمیه خواهران در استان خبر داد و گفت: از این تعداد مدرسه، 3 مدرسه در شهرهای اراک و ساوه و محلات در مقطع سطح 3، یک مدرسه عالی تخصصی در شهر اراک در مقطع سطح چهار و مابقی در سطح 2 طلبه می‌پذیرند. همچنین تاکنون 220 متقاضی برای تحصیل در حوزه علمیه خواهران ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه استان، 400 طلبه است، ادامه داد: برای جذب بانوان علاقه‌مند به تحصیل در حوزه علمیه نیازمند تبلیغات وسیع هستیم و خوشبختانه رسانه‌ها در این امر ما را یاری کردند. استفاده از ظرفیت مبلغان و دانش‌آموختگان حوزه علمیه، تهیه کلیپ از فعالیت و ظرفیت‌های علمی مدارس علمیه و انتشار آن در کانال‌های پربازدید از اقدامات تبلیغاتی است که صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha