ارائه مشاوره رایگان روانشناسی اسلامی در نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3970075
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

ارائه مشاوره رایگان روانشناسی اسلامی در نمایشگاه مجازی قرآن

مدیر مرکز مشاوره آیه از ارائه مشاوره رایگان روانشناسی با رویکرد اسلامی در نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی، مدیر مرکز مشاوره آیه در گفت‌وگو با ایکنا به تشریح خدمات این مرکز در نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت و گفت: مرکز مشاوره آیه از سال 96 با توجه به نبود مرکز مشاوره اسلامی راه‌اندازی شد تا خانواده‌‌ها با خیال راحت مشکلات و دغدغه‌های خود را آنجا مطرح کنند و مطمئن باشند که مشاوره‌هایی دریافت می‌کنند که مغایر با مباحث دینی نیست.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا دوره‌های مختلف روانشناسی با رویکرد اسلامی و با حضور اساتید روانشناس که فارغ‌التحصیل حوزه بودند برگزار می‌شد، گفت: مرکز آیه با ارائه مدرک پایان دوره این امکان را فراهم کرد که شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها وارد بازار کار شوند.

حجت‌الاسلام طباطبایی ادامه داد: در ادامه فعالیت از ما خواسته شد که در مرکز، ارائه مشاوره فردی را نیز آغاز کنیم که مشاوره ازدواج، خانواده، کودک و نوجوان، فرزندپروری، مهارت‌های زندگی، اختلال‌ها، بالینی و سایر حوزه‌های مرتبط با روانشناسی را با استفاده از اساتید برتر آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه دو سال پیش در نمایشگاه حضوری قرآن کریم فعالیت مرکز با ارائه مشاوره حضوری به مردم در غرفه صورت می‌گرفت، گفت: امسال این خدمات مشاوره به صورت مجازی در نمایشگاه مجازی قرآن کریم با ارائه نیم ساعت مشاوره رایگان از سوی اساتید ارشد و دکتری روانشناسی ارائه می‌شود.

مشاوره رایگان روانشناسی اسلامی در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

وی که فارغ‌التحصیل سطح 3 حوزه علمیه قم و رشته روانشناسی از دانشگاه است ادامه داد: افرادی که در تهران حضور دارند در صورت تمایل به تداوم جلسات مشاوره‌ می‌توانند به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنند. افرادی که در شهرستان‌ها ساکن هستند نیز می‌توانند به صورت تلفنی مشاوره خود را ادامه دهند.

مدیر مرکز مشاوره آیه اضافه کرد: مرکز آیه 15 دوره آموزشی نیز برگزار می‌کند که به مناسبت برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن این دوره‌‌ها با تخفیف 50 درصدی ارائه شده و شامل دوره‌های؛ کودک باهوش من، پرخاش بس، کلید‌های رفتار با نوجوان، از ازدواج چه می‌خواهم، زوجین روی خط ارتباط، زندگی بعد از طلاق، مدیریت استرس و اضطراب، تقویت اعتماد به نفس، تله‌های زندگی چیست؟، چگونه کمال‌گرا نباشیم، آیا من افسرده هستم و چهار دوره تربیت مربی که در آنها مباحث تخصصی و جدید با رویکرد اسلامی ارائه می‌شود و شامل نیازهای بنیادین انسان در قرآن، دوره جامع مهارت پلاس با رویکرد اسلامی، دوره جامع خانواده به توان 2 با رویکرد اسلامی و دوره جامع فرزند دلبندم است که راهکارهای تربیتی و شیوه‌های تغییر و اصلاح رفتار کودکان است که با رویکرد اسلامی و تربیت دینی ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی در مورد نحوه استفاده از مشاوره رایگان مرکز آیه در نمایشگاه مجازی قرآن، گفت: علاقه‌‌مندان با ورود به صفحه نمایشگاه مجازی قرآن به نشانی https://www.iqfa.ir/ بخش مرکز مشاوره آیه را کلیک و وارد صفحه مرکز شوند. در ادامه با تکمیل فرم ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت یا از طریق شبکه‌های اجتماعی با مرکز در ارتباط باشند. در صورتی هم که به این دو روش امکان برقراری ارتباط نداشتند می‌توانند به شماره  09100791900 نام و نام خانوادگی و موضوع مشاوره و شهری که در آن حضور دارند را ارسال کنند تا از مرکز مشاوره آیه با آنها تماس گرفته شود.

انتهای پیام
captcha