اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در استان مرکزی
کد خبر: 3970994
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در استان مرکزی

رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا همزمان با سراسر استان‌ها محدودیت‌های تردد پایان هفته و عید فطر نیز در سطح استان مرکزی اعمال خواهد شد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ سید علی حسینی، رئیس پلیس راهور استان مرکزی با تشریح محدودیت‌های ترافیکی پايان هفته و عید سعید فطر، گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا همزمان با سراسر استان‌ها محدودیت‌های تردد نیز در سطح استان مرکزی اعمال خواهد شد.

وی افزود: از ساعت ۱۲ روز امروز، 21 تا ساعت ۱۲روز شنبه، 25 اردیبهشت محدودیت‌های ترافیکی برای خروج پلاک‌های بومی و ممنوعیت تردد برای ورود پلاک‌های غیربومی در سطح استان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان با بيان اينكه تردد پلاک‌های بومی در سطح استان بلامانع است از همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در اجرای هر چه بهتر طرح‌های محدودیت‌های كرونا قدردانی كرد و از عموم مردم خواست تا حت‌امكان از سفرهای غیرضروری و ترددهای بین شهری در استان نيز جهت پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس خودداری کنند.

حسینی ادامه داد: متخلفان نقض محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی از تشدید برخورد با ترددهای شبانه در استان مرکزی خبر داد و بیان کرد: همچنین محدودیت‌های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ الی 3 بامداد ادامه خواهد داشت و برابر طرح، رانندگان متخلف به میزان ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اضافه كرد: در تعطيلات پايان هفته ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنين خودروهای وانت بار با پلاک شخصی كه در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هر گونه ممنوعیت تردد هستند. همچنین مجوزهایی از سوی فرمانداران برای برخی افراد از قيبل پزشكان، كادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به اين ايام صادر شده نيز اگر دارای اعتبار باشند از اين قاعده مستثنی هستند.

انتهای پیام
captcha