ثبت‌نام ۱۴۱ حافظ در آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ استان مرکزی
کد خبر: 3971826
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

ثبت‌نام ۱۴۱ حافظ در آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ استان مرکزی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری شانزدهمین آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ در استان خبر داد و گفت: ۱۴۱ حافظ در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری شازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان، از ثبت‌نام 141 نفر در این آزمون خبر داد و گفت: مرحله اول (کتبی) این دوره از آزمون جمعه، 31 اردیبهشت در دو حوزه اراک وساوه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل تصریح کرد: در رشته حفظ 10 جزء 33 نفر از بانوان و 6 نفر از آقایان، در رشته حفظ 20 جزء، 19 نفر از بانوان و 6 نفر از آقایان، حفظ کل 49 نفر از بانوان و 28 از آقایان شرکت دارند.

سرلکیان ادامه داد: از تعداد ثبت‌نام شدگان 99 نفر در حوزه اراک و 42 نفر در حوزه ساوه در آزمون شرکت خواهند کرد. این آزمون در اراک همچون سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار می‌شود. با توجه به اینکه آزمون رأس ساعت 9:30 تاریخ اعلامی آغاز می‌شود لازم است شرکت‌کنندگان ساعت 9 در محل حاضر باشند.

انتهای پیام
captcha