جهاد اسلامی و مقاومت ملت فلسطین در تاریخ ثبت خواهد شد
کد خبر: 3972116
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

جهاد اسلامی و مقاومت ملت فلسطین در تاریخ ثبت خواهد شد

امام جمعه موقت اراک اظهار کرد: جهاد اسلامی و مقاومت ملت قهرمان و مظلوم فلسطین در تاریخ ثبت خواهد شد. کودک‌کشی بین یهود سبقه‌ای دیرینه داشته و این آموزه‌های انحرافی را به ملت خود آموزش می‌دهند.

جهاد اسلامی و مقاومت ملت فلسطین در تاریخ ثبت می‌شود

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، امام جمعه موقت اراک، امروز، 27 اردیبهشت در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون که به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و به شهادت رساندن جمعی از مردم مظلوم، اظهار کرد:  با اتحاد جوامع اسلامی دشمنان به ویژه رژیم غاصب اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند.

وی به آواره شدن 750 هزار فلسطینی و الگوبرداری آنان از اندیشه امام راحل اشاره کرد و افزود: با اتحاد هرچه بیشتر بین جوامع اسلامی به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک شاهد از بین رفتن اسرائیل و خارج شدن آنان از منطقه هستیم. در مورد تاریخ یهود و اعتقدات پوچ و بی‌اساس آنان مطالب بسیاری وجود دارد و در طول سال‌های اخیر جنایت‌های رژیم صهیونیسم علیه مسلمانان و جهان اسلام جزو وحشی‌ترین جنایت‌ها بشمار می‌آید.

عبداللهی با اشاره به اینکه قوم یهود در کتب تاریخ به عنوان وحشی‌ترین قوم معرفی شده و جنایات آنان قابل وصف نیست، سیراب کردن نوزادان با خون و شراب در مراسمی خاص را از جمله خوی وحشی‌گری آنان عنوان و تصریح کرد: کودک‌کشی بین یهود سبقه‌ای دیرینه داشته و این آموزه‌های انحرافی را به ملت خود آموزش می‌دهند.

به‌گفته وی رژیم غاصب و سفاک اسرائیل در جنایت به کسی رحم نکرده و تنها به مافع خود فکر می‌کند. آنان حتی به هم‌پیمانان خود نیز رحم نکرده و نمونه عینی آن را می‌توان در جنایت‌های این رژیم در کشورهایی همچون آمریکا که ارتباط خوبی با  آنان دارند مشاهده کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تأکید کرد: کمک به هم نوع و مظلومان عالم سفارش اسلام و قرآن است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن توصیه بسیار دارند. ازاین رو حمایت از مردم مظلوم فلسطین امری ضروری است و باید اولویت جهان اسلام باشد.

وی تصریح کرد: جهاد اسلامی و مقاومت ملت قهرمان و مظلوم فلسطین در تاریخ ثبت خواهد شد. یک سوی جنایات به اسرائیل بازمی‌گردد. حمایت از ملت‌های مظلوم مبتنی بر دین خداوند و سنت پیامبر اسلام(ص) است و محکوم کردن حوادث اخیر در مسجدالاقصی وظیفه‌ای همگانی است و بی‌شک هوشیاری و بیداری این ملت در برابر جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیست تحسین برانگیز است.

عبداللهی همچنین به انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و افزود: مردم باید متوجه انتخاب اصلح باشند، امروز واجب است هر فردی هر مقدار که می‌تواند افکار امام و راه ایشان را آنطور که باید و شاید ادامه داده و به مردم معرفی کند. افرادی که شعار سر می‌دهند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» اصلاً غزه، لبنان و حتی ایران را نمی‌شناسند و آراء خود را به نفع افرادی داخل صندوق می‌ریزند که گمان می‌کنند منجیان ایران خواهند بود، در صورتیکه منجی واقعی ایران، شهید سلیمانی و رهروان راه این شهید والامقام است.

انتهای پیام
captcha