راهیابی 11 داور استان مرکزی به مرحله سوم طرح ساماندهی داوران
کد خبر: 3972276
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

راهیابی 11 داور استان مرکزی به مرحله سوم طرح ساماندهی داوران

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به حضور 16 داور استان در مرحله دوم طرح ساماندهی داوران، اظهار کرد: از این تعداد 11 داور به مرحله سوم راه یافتند.

حجت‌الاسلام حسن دهقان، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، تصریح کرد: 40 نفر از فعالان جامعه قرآنی در آزمون طرح ارزیابی و ساماندهی داوران ثبت‌نام کردند که از این تعداد 16 نفر به مرحله دوم که در قالب شبیه‌سازی مسابقات انجام شد، راه یافتند.

وی اظهار کرد: مرحله دوم طرح ساماندهی داوران 19 فروردین ماه با حضور داوران یافته از شهرستان اراک و ساوه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد که در این بازه زمانی داوران، تلاوت‌های پخش شده را داوری کرده و پس از اتمام نتیجه داوری‌ها به تهران جهت ارزیابی ارسال شد.

دهقان ادامه داد: پش از ارزیابی صورت گرفته در مرکز نتایج اعلام شده و خوشبختانه 11 نفر از داوران 5 خانم و 6 آقا توانستند به مرحله سوم طرح ساماندهی داوران راه یابند. نفرات راه یافته سوم خرداد سال جاری در آزمون مرحله سوم که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، شرکت خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان با بیان اینکه تا اول تیر ماه نتایج و فهرست نهایی داوران پذیرفته شده در طرح ساماندهی داوران اعلام می‌شود، اضافه کرد: افرادی که علاقمند به شرکت در طرح ساماندهی داوران هستند، می‌توانند در دومین دوره طرح ساماندهی داوران که فراخوان آن زمستان امسال اعلام می‌شود شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha