درخشش دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی در کشور
کد خبر: 3972375
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۲

درخشش دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی در کشور

مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و نفت مخابرات ایران از کسب رتبه برتر دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی به عنوان برترین دارالقرآن در سطح کشور خبر داد.

کسب رتبه برتر دارالقرآن شرکت خطوط لوله و نفت مخابرات منطقه مرکزی در کشور

آموزش 20 هزار نفر ساعت در دارالقرآن شرکت خطوط لوله و نفت مخابرات منطقه مرکزی

محمدکاظم ربیعی، مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، بیان کرد: دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی به عنوان برترین دارالقرآن در سطح کشور معرفی شده است.

وی آموزش را یکی از عمده فعالیت‌های این دارالقرآن عنوان و تصریح کرد: جامعه هدف ما در آموزش رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی متناسب با سن و رشته، کودکان 4 سال به بالا تا مقطع بزرگسال هستند.

ربیعی جامعه هدف دوره‌های آموزشی دارالقرآن شرکت خطوط لوله را کارکنان، همسران و فرزندان کارکان دانست و با اشاره به اینکه با شیوع کرونا برگزاری دوره‌های آموزشی در فضای مجازی دنبال شد، اظهار کرد: سالانه 20 هزار نفر ساعت آموزش قرآن با حضور 5 مربی انجام می‌شود که این امر نشان از استقبال خوب کارکنان این مجموعه و خانواده آنان از فعالیت‌های قرآنی دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه مجازی و تولیدات رسانه‌ای در حوزه قرآن و مناسبت‌های مذهبی در طول سال از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است، اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآنی شفاهی و کتبی و کسب رتبه در مسابقات سراسری شرکت خطوط لوله بخشی از فعالیت‌های انجام شده در این مرکز قرآنی است.

انتهای پیام
captcha