مشارکت حداکثری پیام اقتدار ملی را مخابره می‌کند
کد خبر: 3976766
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

مشارکت حداکثری پیام اقتدار ملی را مخابره می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره کرده و بیانگر اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک، امروز، 21 خرداد در جمع فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و مسئولان کانون‌های اقشاری بسیج ناحیه اراک ولایت و معنویت مبتنی بر ارزش‌های دینی و مردم‌باوری را از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها دانست و اظهار کرد: اندیشه‌های ناب امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری بیش از 4 دهه راهبرد شوم دشمنان و استکبار جهانی را به گرداب ناکامی فرو برد.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه یکی از دستاوردهای نظام است، ضرورت گسترش این تفکر در اجتماع را ضروری عنوان و افزود: همه جوامع بر این باورند که دوام و بقای آنان در سایه حضور همیشه در صحنه مردمانش محقق می‌شود و قطعاً حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی است.

مهجوری تأکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره کرده و بیانگر اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است. به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری در قالب پاسداری از هویت ملی و انقلابی تعریف شده و گام رسیدن به قله سربلندی که همان گام دوم انقلاب است را میسر می‌کند.

وی با اشاره به این نکته که حضور در عرصه انتخابات در همه جوامع حقی قانونی، سیاسی و ملی است، اما در نظام اسلامی علاوه بر گزینه‌های قبل، تکلیفی دینی است. چراکه همه برای تحقق و نهادینه شدن مبانی دینی و اسلامی در جهان مسئولیم و باید نقش خود را در حد توان درست انجام دهیم.

مهجوری نقش بسیج در افزایش امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی را را پررنگ توصیف کرد و گفت: بسیج وظیفه دعوت عمومی از مردم برای مشارکت حداکثری را برعهده دارد که با استفاده از ظرفیت‌ها و ابتکارات از همه توان خود بهره خواهد برد تا حماسه‌ای بزرگ‌تر از حماسه‌های قبل در 28 خرداد خلق شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در پایان بیان کرد: انجام کار جهادی تکلیف بسیج است و در طول 42 سال از این اهرم در عرصه‌های مختلف همچون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی کشور در مناطق محروم استفاده کرده است. بسیجیان با استفاده از فرصت باقی‌مانده تا انتخابات به دعوت عمومی دست زده و این عرصه پیشگام هستند.

انتهای پیام
captcha