دست دشمن خالی است / انتخابات عرصه نقش‌آفرینی زنان باشد
کد خبر: 3977110
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

دست دشمن خالی است / انتخابات عرصه نقش‌آفرینی زنان باشد

یک استاد حوزه و دانشگاه برگزاری انتخابات و رأی دادن را نشانه آزادی بیان دانست و گفت: دست دشمن خالی است و برگ برنده‌ای در دست ندارد، از این رو برای تفرقه‌افکنی دست به هر کار و اهرمی می‌زند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، صدیقه زمانی، استاد حوزه و دانشگاه، شامگاه شنبه، 22 خرداد در همایش بانوان که برای تبیین و تشریح شاخصه‌های انتخاب اصلح برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصمه(س) و روز دختر، به فرمایش مقام معظم رهبری استناد کرد و افزود: بنا به فرموده معظم‌له کشور در پیچ تاریخی قرار دارد و برای مقابله با هجمه دشمن و به سنگ خوردن تیر اهدافشان در انتخابات باید قیام کرد.

وی به فضای مسموم تبلیغاتی دشمنان برای ضربه زدن به ایران اشاره و اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با حرکت و قیام مردم مخالف‌اند و هر گاه در عرصه‌ای شاهد تحول و خلق حماسه باشند در مقابل آن می‌ایستند. آنان با ایجاد موج ناامیدی در جامعه قصد دارند تا انتخابات شکل واقعی به خود نگیرد.

زمانی ضرورت پایبندی به مبانی دینی و قرآنی از سوی نوجوانان و جوانان را مورد توجه قرار داد و افزود: مسلمانان هوشیار هستند و برای رساندن پرچم انقلاب به دست امام عصر (عج) متوجه تمام حرکات هستند. تمام هدف دشمن گرفتن فرهنگ و هویت دینی از ملت ایران است و برای رسیدن به آن از هر ابزار توطئه‌ای استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول 42 سال امتحان وفاداری خود به اسلام، قرآن و انقلاب را پس داده است، تصریح کرد: بانوان در نقش‌آفرینی جبهه انتخابات بسیار مؤثر هستند. بانوان ایرانی در تمام این سال‌ها دوشادوش مردان از انقلاب و آرمان‌های امام راحل دفاع کرده و اجازه ندادند خطری نظام را تهدید کند.

زمانی حضور مردم در صحنه انتخابات را نشان از بیداری و هوشیاری آنان دانست و اضافه کرد: مردم در برابر همه ناملایمات ایستاده‌اند و هیچ‌گاه اجازه دخالت بیگانه را نخواهند داد. دشمن از فرافکنی تزریق ناامیدی در جامعه برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند، اما با قدرت مردم مواجه می‌شود.

وی برگزاری انتخابات و رأی دادن را نشانه آزادی بیان دانست و گفت: دست دشمن خالی است و برگ برنده‌ای در دست ندارد. از این رو برای تفرقه‌افکنی دست به هر کار و اهرمی می‌زند. فرد منتخب برای ریاست جمهوری و شورای شهر باید امین، مدبر و مدیر باشد. رعایت اخلاق در انتخابات بسیار مهم است و نامزدها و حتی مردم باید این مهم را اصل قرار دهند.

انتهای پیام
captcha