عوامل مؤثر در تخریب سرمایه‌های معنوی مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3977416
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

عوامل مؤثر در تخریب سرمایه‌های معنوی مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه عوامل مؤثر در تخریب و از بین بردن سرمایه‌های معنوی باید مورد توجه قرار گیردف گفت: از مسئولان انتظار داریم تا زمانی که متصدی امور مختلف هستند، خدمت‌رسانی به مردم را با قوت پیش برند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 24 خرداد در بیست و نهمین جلسه «پویش راه سلامت» که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: کارنامه ایران اسلامی در طول 42 سال بسیار درخشان است و در این مدت دستاوردهای مطلوبی حاصل شده است.

وی ضمن تقدیر از کادر درمان جهت مقابله با کرونا، تصریح کرد: در یکسال و چهار ماه اخیر که شیوع کرونا مردم و مسئولان را به زحمت انداخته است به خوبی در استان مدیریت شد. اجرای طرح  مواسات به مردم آسیب‌دیده  کمک کرد و در همین بازه زمانی بیش از ۳۰۰ هزار بسته حمایتی در استان توزیع شد. خیرین همواره در صحنه بودند و تجیهز بیمارستان آیت‌الله خوانساری و کمک به تیم تحقیقاتی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: با کمک تیم درمان، مسئولان و همراهی مردم بر شرایط و بیماری مسلط هستیم و بحرانی استان را تهدید نمی‌کند. تلفات به صورت نسبی کم است و کادر درمان به خوبی در حال خدمت‌رسانی هستند. با وجود همه تنگناهای ارزی و غیر ارزی و تحریم‌ها کار را مدبرانه پیش برده و انجام زحمات و خدمات بسیار تحسنین برانگیز است. در این مدت عملکرد استان یکپارچه و در سایه همدلی صورت گفت.

وی ادامه داد: با وجود اقدامات قابل قبول و تلاش‌ها در استان، پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک هنوز به اتمام نرسیده است، اما خوشبختانه شاهد اقداماتی همچون تجهیز بیمارستان‌ها، راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی و استخدام ۱۲۰۰ نیرو هستیم. بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک ظرفیت تبدیل به مرکز درمان سرطان غرب کشور را دارد که می‌توان با کمک وزارت بهداشت این هدف را محقق کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه عوامل مؤثر در تخریب و از بین بردن سرمایه‌های معنوی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: از مسئولان انتظار داریم تا زمانیکه متصدی امور مختلف هستند، خدمت‌رسانی به مردم را با قوت پیش برند. دقت کنند مبادا مباحث حاشیه‌ای بر امور تأثیرگذار باشد. از دولت می‌خواهم با توان 100درصدی برای اداره امور کشور تا آخرین لحظه تلاش کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پایان لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان ولیعصر(ع) را خواستار شد و افزود: این استان با وجود صنعتی بودن نیازمند توسعه تخت‌های بیمارستانی است و بیمارستان سوانح و سوختگی لازم است با سرعت تجهیز شود. همچنین 180 شعبه انجمن حمایت از بیماران کلیوی در کشور فعال هستند که رسیدگی و توجه به این انجمن در بخش تأمین دارو و پیوند کلیه در کشور ضروری است.

انتهای پیام
captcha