ایجاد 1800 فرصت شغلی ویژه مددجویان کمیته امداد استان مرکزی
کد خبر: 3977676
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

ایجاد 1800 فرصت شغلی ویژه مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، اظهار کرد: ایجاد 1800 فرصت شغلی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از برنامه‌های این نهاد در سال جاری است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل این اداره در استان، با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری فی مابین کمیته امداد و کانون مؤسسات کاریابی ومشاوره شغلی اظهار کرد: با همکاری رابطین کاریابی مقرر شد، طی سال جاری 1800 کاریابی پایدار برای مددجویان مستعد اشتغال با اعتباری بالغ بر37 میلیارد ریال اجرا شود.

وی توانمندسازی مددجویان را از برنامه‌های محوری در کمیته امداد دانست و تصریح کرد: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان و با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی پیگیری می‌کند.

مؤمنی افزود: در سال گذشته تعداد 1024 مورد اشتغال از طریق معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کارفرمایان بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است، گفت: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد می‌شود. کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha