تشکیل کمیته مستندسازی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی
کد خبر: 3977713
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

تشکیل کمیته مستندسازی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی اعلام کرد: در اجرای طرح برخورد با ستادهای تبلیغاتی که اقدام به نصب بنرهای غیرمجاز در سطح شهر کرده‌اند کمیته مستندسازی در فرمانداری‌ها تشکیل و تخلفات را مستندسازی کرده و به مرجع قضایی اعلام می‌کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از امور رسانه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی، محسن خیرمند، سرپرست این معاونت اظهار کرد: دادگستری استان مرکزی به طور جدی با کاندیداهای متخلف برخورد خواهد کرد و در این زمینه با نامزدی تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه نصب بنر در غیر محل ستاد و همچنین در ابعاد غیر مجاز و متعارف تخلف است، اضافه کرد: استفاده از القاب و عناوین کذب مانند دکتر و مهندس بدون مدرک رسمی جرم و موجب تعقیب قضایی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

خیرمند بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با ستادهای تبلیغاتی که اقدام به نصب بنرهای غیرمجاز در سطح شهر کرده‌اند کمیته‌ای تحت عنوان کمیته مستندسازی در فرمانداری شهرستان‌ها تشکیل شده که تخلفات را مستندسازی و امحا کرده و به مرجع قضایی اعلام می‌کند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با بیان اینکه  در برگزاری انتخابات قانونمند و بی‌طرف در چارچوب قانون با کسی تعارف نداریم، تأکید کرد: کاندیداهایی که این گونه تخلفات را دارند مکلف هستند به قید فوریت نسبت به جمع‌آوری بنرهای غیرمجاز شان اقدام‌ کنند.

انتهای پیام
captcha