نظارت ۱۲۰ کارشناس حوزه بهداشت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انتخابات در اراک
کد خبر: 3978037
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

نظارت ۱۲۰ کارشناس حوزه بهداشت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انتخابات در اراک

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: ۱۲۰ نفر از کارشناسان بهداشت محیط، حرفه‌ای و بهورزان روستایی مرکز بهداشت شهرستان اراک بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد نظارت می‌کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید شهریار حسینی، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اراک، بیان کرد: 120 نفر از کارشناسان حوزه سلامت بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه انتخاباتی و صندوق‌های رأی شهری و روستایی شهرستان اراک نظارت خواهند کرد. همچنین در این راستا از داوطلبان نیروی هلال احمر نیز مشارکت خواهند داشت.

وی ضمن دعوت همه مردم به حضور در انتخابات افزود: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و همچنین در راستای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا و عدم بروز پیک پنجم این بیماری هماهنگی‌های لازم  با فرمانداری شهرستان اراک انجام شده و جلسات متعددی با عوامل اجرایی و نظارتی برگزار شده و نهایتاً دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی ستاد انتخاباتی به تمام عوامل ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال وقوع موج پنجم این بیماری، رعایت و دقت در اجرای صحیح و مناسب پروتکل‌های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات بسیار مهم است و به همین خاطر از تمام مردم و شرکت‌کنندگان و البته دست‌اندرکاران برگزاری آن انتظار داریم تا  بر اجرای صحیح آنها نهایت دقت و تلاش را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha