حضور پرشور در انتخابات آینه‌ای از بلوغ سیاسی است
کد خبر: 3978151
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

حضور پرشور در انتخابات آینه‌ای از بلوغ سیاسی است

استاندار مرکزی اقشار مختلف مردم، احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف را برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری فرا خواند و گفت: حضور هوشمندانه و حداکثری در انتخابات آینه‌ای از بلوغ سیاسی ملت ایران است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار این استان، امروز، 27 خرداد، اظهار کرد: آنچه باعث اقتدار نظام جهوری اسلامی در حیات پر برکتش شده است، دولت‌ها نبودند و این مردم هستند که عامل اصلی اقتدار در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز بوده‌اند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در صحنه‌های مختلف نه تنها موجب اقتدار نظام می‌شود، بلکه بهترین مؤلفه برای گفت‌و‌گوی مردم با نظام اسلامی و مسئولان است. جمهوری اسلامی ایران امروز مظهر اقتدار و امنیت کشورهای منطقه است و این قدرت به واسطه حضور میلیونی اقشار مختلف در صحنه‌های مختلف به دست آمده است.

آقازاده تصریح کرد: انتخابات پیش رو در روز ۲۸ خردادماه جاری، متعلق به مردم است و اگر مانند عرصه‌های گذشته با حضور گسترده رقم خورد، اقتدار و صلابت ایران اسلامی امتداد پیدا می‌کند و در ایجاد امنیت و توسعه بیشتر و دست‌اندازی کمتر دشمنان به اهداف و مطامع مورد نظرشان می‌شود.

وی ادامه داد: آحاد مردم  برای شرکت در انتخابات باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و امام راحل توجه کنند و بدانند حضور حداکثری به یک آرامش سیاسی منجر می‌شود و انتظار است همه واجدان شرایط رای  با صلابت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

استاندار مرکزی افزود: تنوع سلایق سیاسی در نامزدهای موجودبرای پاسخگوی به گرایش و تفکرات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رای دهندگان  وجود دارد و باید با انتخاب بهترین گزینه در پای صندوق‌های رای مسیر چهار سال آینده کشور را تضمین کرد.

انتهای پیام
captcha