تأمین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ در هرمزگان
کد خبر: 3978174
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

تأمین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: بیش از ۹ هزار نفر از عوامل انتظامی، دریابانی، بسیج، سپاه و پلیس افتخاری، در تأمین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ در استان، انجام وظیفه می‌کنند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان، ظهر امروز، 27 خردادماه، اظهار کرد: نظارت، رصد ترافیک و تأمین ایمنی از مهم‌ترین مواردی است که برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات برنامه‌ریزی شده است و بیش از ۹ هزار نفر از عوامل انتظامی، دریابانی، بسیج، سپاه و پلیس افتخاری، در تأمین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ در استان، انجام وظیفه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت انتخابات در روستا‌ها و شهر‌ها نیز موردتوجه جدی ماست، افزود: گروه‌های سیار نیز با گشت زنی در محور‌ها و حضور در پای صندوق‌ها، به تأمین و ارتقاء ایمنی انتخابات ۱۴۰۰، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور کمک می‌کنند. با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و رصد فضای استان، خوشبختانه تاکنون مورد خاصی از بروز مشکل در تبلیغات انتخاباتی گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی استان فارغ از هرگونه جناح‌بندی سیاسی همه تلاش خود را برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات بکار می‌گیرند، یادآور شد: از مردم استان خواستاریم با همکاری خوب خود، پلیس را در برقراری امنیت انتخابات ۱۴۰۰ یاری کنند.

انتهای پیام
captcha