حضور مردم در انتخابات نشان از مسئولیت‌پذیری است
کد خبر: 3978332
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

حضور مردم در انتخابات نشان از مسئولیت‌پذیری است

استاندار مرکزی اظهار با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق رأی نشان از مسئولیت‌پذیری آنان دارد، گفت:‌ با وجود اینکه برخی شعب از لحاظ الکترونیکی آماده نبودند، اما شاهد احساس مسئولیت مردم هستیم که با صبوری در صف مشارکت ایستادند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، 28 خرداد پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران در شعبه ۷۷ اخذ رأی اراک با اشاره به اینکه حضور کنار مردم در انتخابات یکی از خاطرات خوب مسئولان است، اظهار کرد: مردم با حضور در این انتخابات سرنوشت خود را برای 4 سال آینده رقم می‌زنند.

وی بیان کرد: مردم در این روز با حضور پرشور و هیجان خود که برگرفته از روح انقلابی و ولایی آنان است نشان می‌دهند که صندوق‌های رأی تعیین‌کننده است و سرنوشت مردم در انتخابات و پای همین صندوق‌ها مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور مردم نشان از برهم خوردن پیش‌بینی‌های دشمن دارد و رصد آنلاین انتخابات حاوی پیام امیدبخشی برای حضور حداکثری است. همه افراد انتخابی از سوی مردم برای همگان قابل احترام هستند و لازم است همه با منتخب نهایت همکاری را داشته باشیم.

آقازاده اظهار کرد: حضور مردم پای صنوق رأی حتی قبل از شروع انتخابات نشان از مسئولیت‌پذیری آنان دارد. با وجود اینکه برخی شعب از لحاظ الکترونیکی آماده نبودند، اما شاهد احساس مسئولیت مردم هستیم و با صبوری در صف مشارکت ایستادند.

استاندار مرکزی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده در فرایند انتخابات، بیان کرد: بخی از شعب با مشکلاتی مواجه بودند که پس از شروع رأی‌گیری برطرف شد و هم‌اکنون شاهد انجام مطلوب این فرایند در استان هستیم. حضور پرشور مردم نشان از ثبت خاطره شیرین دیگری در کارنامه انقلاب دارد.

انتهای پیام
captcha