حضور در انتخابات پاسداری از دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: 3978348
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

حضور در انتخابات پاسداری از دستاوردهای انقلاب است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات تنها یک رأی‌گیری ساده نیست، بلکه عصاره همه ارزش‌هایی است که ملت به دست آورده‌اند و ملت با مشارکت حداکثری خود از همه دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 28 خرداد در ساعات نخست آغاز فرآیند رأی‌گیری با حضور در شعبه اخذ رأی مسجدالزهرا (س) اراک، بیان کرد: مشارکت امری چند وجهی است و ما درون کشور مشارکت نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داریم که درهم تنیده شده و جدای از هم نیستند. لذا همه مشارکت‌ها بر یکدیگر تأثیرگذار هستند.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای که به دنبال انسجام و بقا، دوام و اقتدار است باید مشارکت حداکثری درون آن رقم بخورد و مشارکت سیاسی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر مشارکت حداکثری در کشور رقم خورد، قطعاً هر فردی که انتخاب شود می‌تواند فردا در تعامل با جهان با اقتدار برخورد کند و تأثیرگذار باشد و در درون کشور نیز برای رفع مشکلات بهتر عمل کند.

کریمی اظهار کرد: امروز دوستان و دشمنان ملت ایران منتظر مشارکت مردم هستند و بر اساس درصد مشارکت مردم برخورد خودشان را تنظیم می‌کنند، تحقق مشارکت حداکثری مردم پیام اقتدار ملت ایران را به دشمنان انتقال داده و باعث می‌شود در برخوردهای خود تجدیدنظر کنند. چراکه مشارکت حداکثری یک امر بازدارنده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امنیت پایدار یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و قطعاً مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولیدکننده امنیت و آن را بیش از گذشته تقویت خواهد کرد، روی کار آمدن هر فردی با مشارکت حداکثری مردم موجب وحدت و انسجام ملی خواهد شد و می‌تواند در حل مشکلات به‌ویژه مسائل اقتصادی بهتر عمل کند.

کریمی گفت: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک تکلیف دینی و شرعی است، وظیفه‌ای ملی نیز به شمار می‌آید. اگر مردم دنبال پیشرفت و سربلندی هستند باید در این عمل صالح مشارکت داشته باشد.

فرمانده سپاه استان در پایان اضافه کرد: ملت ایران با حضور حماسی خود بار دیگر پیام اقتدار خود را به جهانیان اعلام می‌کنند وبا ایستادگی روی ارزش‌های اسلامی فریاد مجاهدت و مقاومت را در جهان سرخواهند داد. سکوت دردی دوا نمی‌کند، حضور مردم در انتخابات تنها یک رأی‌گیری ساده نیست، بلکه عصاره همه ارزش‌هایی است که ملت به دست آورده‌اند و ملت با مشارکت حداکثری خود از همه دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha