امام جمعه اراک از مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد تقدیر کرد
کد خبر: 3978661
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

امام جمعه اراک از مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد تقدیر کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم این استان در انتخابات تقدیر کرد و گفت: برنده این حماسه ماندگار مردم هستند و امید می‌رود منتخبان با تعهد و توانمندی گام‌های بلندی در راستای توسعه و عزت کشور بردارند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، طی پیامی از حضور مردم استان مرکزی در انتخابات 1400 و خلق حماسه 28 خرداد تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

مهمترین مسئله در انتخابات درک عمیق سیاسی و گزینش اصلح است که ملت ایران آن را به بهترین شکل انجام دادند و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند. دشمنان با تحریم و  تبلیغات سوء فشار مضاعفی را برای دلسردی مردم از حضور در انتخابات داشتند اما، ملت بصیر، انقلابی و دشمن‌شناس ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی  بار دیگر با حضور معنادار و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی معادلات  دشمن را برهم زده و نشان دادند که بر روی آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید دارند.

مشارکت مردم در انتخابات نمایه شعور سیاسی و فکری مردم بود و ملت انقلابی ایران با ارایشان اعلام کردند که نمی‌گذارند دشمنان بین آنان و حاکمیتشان فاصله ایجاد کنند و همواره در تصمیم‌سازی و پیشبرد امور کشور سهیم خواهند بود. برنده این حماسه ماندگار مردم هستند و امید می‌رود منتخبان با تعهد و توانمندی گام‌های بلندی در راستای توسعه و عزت کشور بردارند.

ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات ۲۸ خرداد، عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه منتخب مردم به عنوان ریاست جمهوری و منتخبان شوراهای اسلامی را سنگین می کند و دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی به‌کار بگیرند.

اینجانب از تمامی‌دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و  نامزدها و حامیان آنان تشکر می‌کنم».

انتهای پیام
captcha