منتخبان شورای ششم شهر اراک معرفی شدند
کد خبر: 3978794
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

منتخبان شورای ششم شهر اراک معرفی شدند

با پایان شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اراک نتایج نهایی در این حوزه انتخابیه اعلام شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان مرکزی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور پرشور مردم برگزار شد.

در حوزه انتخابیه اراک 204 داوطلب تأیید صلاحیت شدند که با پایان شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی این شهر ۱۱ نامزدی که حائز بیشترین آرا هستند به عنوان نمایندگان مردم این شهر در شورای ششم شهر برگزیده شدند. اسامی 11 منتخب اصلی و 6 نفر عضو علی‌البدل بدین شرح است:

حامد آجرلو با ۱۴ هزار و ۵۰۸ رأی، پیمان عین‌القضاتی با ۱۲ هزار و ۲۰۵ رأی، محمد عسگری با ۱۲ هزار و ۶۰ رأی، حسن قربانی با ۱۱ هزار و 539 رأی، علی‌اصغر غفاری با ۱۰ هزار و ۶۳۳ رأی، علی‌جعفر محصولی با ۱۰ هزار و ۵۰۹ رأی، عباس خسروانی با ۱۰ هزار و ۲۱۵ رأی، سیدوحید میرنظامی با ۱۰ هزار و ۱۷۳ رأی، سیدرضا قریشی با ۹ هزار و ۷۰۰ رأی، داود قربانی با ۹ هزار و ۱۵۹ رأی و علی چگینی با ۹ هزار و ۹۰ رأی به عنوان یازده عضو اصلی شورای کلانشهر اراک معرفی شدند.

همچنین غزاله رضایی با ۸ هزار و ۱۳۹ رأی، مسعود آبایی‌هزاوه با ۷ هزار و ۳۶۴ رأی، محمد رضایی با ۶ هزار و ۵۵۲ رأی، مصطفی ویسمه با ۶ هزار و ۳۸۰ رأی، اشرف بهادری با ۶ هزار و ۱۰۵ رأی و رجبعلی حیدری با ۵ هزار و ۹۸۴ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha