قدردانی آیت‌الله اراکی از حضور مردم استان مرکزی در انتخابات
کد خبر: 3978827
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

قدردانی آیت‌الله اراکی از حضور مردم استان مرکزی در انتخابات

عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور باشکوه مردم استان مرکزی در انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله محسن اراکی، منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات 1400 تقدیر کرد. در این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

شکوه و عظمت ملت غیور و بصیر ایران اسلامی، بار دیگر با ادای امانت و پاسداشت خون شهیدان سر افراز اسلام در حماسه‌ شورانگیز ۲۸ خرداد ماه جاری جلوه‌گر شد و توطئه کور و مزورانه دشمنان را که با تمام توان به مقابله با نقش مردم در تعیین سرنوشت خویش برآمده بودند ناکام گذاشت. سپاس خدای را بر این نعمت بزرگ و آفرین بر این غیرت و بصیرت برآمده از ایمان و وفاداری به آرمان‌های امام امت و انقلاب شکوهمند اسلامی.

اینجانب سجده شکر به آستان ربوبی به جای آورده و رشادت ملت حماسه‌ساز و شهید پرور ایران اسلامی به‌ویژه مردم استان مرکزی را که در ایام پرنور و سرور دهه کرامت فضای میهن پهناور را با حضور حماسی خویش عطرآگین ساختند، می‌ستایم. نیز بر خود وظیفه می‌دانم از همه دست‌اندرکاران این حماسه پر خیر و برکت الهی، عموم مردم سلحشور ایران، شورای نگهبان، وزارت کشور، نیروهای نظامی و انتظامی و صدا و سیمای پر تلاش که با روشنگری‌های عالمانه و تبیین حقایق، زمینه این حضور حماسی را رقم زدند قدردانی کنم.

خلق این حماسه غرورآفرین را به محضر مقام معظم رهبری و نیز به منتخب محبوب و شایسته مردم تبریک عرض کرده و از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر ایشان را در خدمت بایسته به ایران عزیز و سرافراز مسئلت دارم».

انتهای پیام
captcha